کد خبر: 1152286
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
زیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن معتقد است تجربه ژابی آلونسو می‌تواند به این تیم برای صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا کمک کند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، بایرلورکوزن که هفته گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف سن ژیلواز رفت و با تساوی ۱-۱ متوقف شد، فردا در بازی برگشت مقابل این تیم قرار می‌گیرد.

رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن درباره شانس صعود این تیم به دور بعد مسابقات گفت: ژابی آلونسو، سرمربی تیم، در دوران حرفه‌ای خود به نیمه نهایی رسیده است. وی افزود: آلونسو در پایان یک فصل طولانی و مسابقاتی که پشت سر گذاشته، تجربه مورد نیاز را به دست آورده و استراتژی، اراده و تمرکز بر به روز نگه داشتن ذهنیت، چیز‌هایی هستند که تعداد کمی از مربیان به اندازه آلونسو در آن مهارت دارند. این چیز خاصی است که متوجه می‌شوید.

رولفس در پایان گفت: تیم برای احتمال انجام ضربات پنالتی آماده شده و امیدوارم ازکوئیل پالاسیوس هم پس از مصدومیتی که در بازی رفت باعث تعویض او شد، بتواند در بازی فردا به میدان برود. لازم به ذکر است که آلونسو پس از شروع ضعیف لورکوزن تحت هدایت جرارد سوانه، هدایت این تیم را بر عهده گرفت و در حال حاضر در رتبه ششم لیگ آلمان قرار دارد و حالا هم در آستانه کسب جواز حضور در نیمه نهایی لیگ اروپا است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار