کد خبر: 1151211
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
فرمانده انتظامی لرستان:
سردار الهی، با بیان اینکه عمل به دو فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر ضروری است، پلیس برابر قانون از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می کند.

به گزارش جوان از لرستان، یحیی الهی، امروز(26فروردین)، در جمع فرماندهان، معاونان و رؤسای پلیس های تخصصی، اظهارداشت: رعایت عفاف و حجاب در سطح استان یک دغدغه و مطالبه به حق، از سوی اقشار مختلف مردم شریف، مؤمن و ولایی استان لرستان مطرح شده است.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: نیروی انتظامی خدمتگزار مردم بوده و در چارچوب شرع و قانون از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می کند.

وی عنوان کرد: پلیس درکنار سایر دستگاه های متولی در راستای انجام فريضه امر به معروف و نهی از منکر انجام وظیفه خواهد کرد و از هیچ تلاش و کوششی در این راستا دریغ نخواهد کرد.

سردار الهی بر ضرورت همکاری و همراهی مردم در عمل به قانون و عایت عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: حفظ حجاب و عفاف سبب تحکیم بنیان خانواده ها شده و امری مهم برای جلوگیری از رواج ناهنجاری ها در جامعه است.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب به عنوان دو ارزش در جامعه اصل هایی جدایی ناپذیرند، عنوان کرد: همه ملزم به رعایت این دو اصل از ارزش های اسلامی در سطح جامعه هستند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار