کد خبر: 1189494
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه برنامه ریزی و استمرار برنامه ها برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است، گفت: در این حوزه باید معرفت افزایی شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، بر ضرورت توسعه فرهنگ تاکید کرد و گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: از ظرفیت های موجود برای رشد و گسترش فرهنگ عمومی استفاده شود و بایدها و نبایدهای دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته می‌شود.

وی بر ضرورت توجه به مساله حجاب و عفاف تاکید کرد و عنوان داشت: استفاده از ظرفیت های داخل و خارج استان برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه کار کردن در حوزه حجاب و عفاف باید مستمر باشد و این اقدام زمان بر است، گفت: استفاده از نظرات و ایده های کارشناسان و افراد توانمند و موثر در این حوزه ضروری است.

وی گفت: باید با اقدامات فرهنگی با مساله حجاب و عفاف برخورد شود و فرد دارای اعتقادات ضعیف را با مسائل فرهنگی مرتبط قانع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه بر ایجاد پارک بانوان در شهرستان ها تاکید کرد و عنوان داشت: اختصاص اعتبارات و کمک دستگاه های اجرایی در حوزه حجاب و عفاف مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: برای مقابله با آسیب ها در حوزه حجاب و عفاف باید از معرفت افزایی عمومی و خصوصی استفاده شود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار