کد خبر: 1150288
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان خبر داد؛
قیاسیان، با اشاره به اینکه طراحی مدال حجاب در استان لرستان برای اولین بار در سطح کشور اجرایی شده است، گفت: مدال حجاب به مادران و خانواده شهدای لرستان اهدا می شود.

به گزارش جوان از لرستان، سید آرش قیاسیان، شامگاه(20فروردین)، در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اعلام آمادگی و همکاری اداره کل ورزش جوانان لرستان با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهارداشت: رعایت شئونات اسلامی در مسابقات ورزشی استان لرستان مورد تاکید است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به حساسیت های کار اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان و فعالیت های قشر جوانان بر حمایت از برنامه های ورزشی برای جذب جوانان به ورزش تاکید کرد و گفت: امید آفرینی در قشر جوانان و ورزشکاران از اهداف اداره کل ورزش و جوانان است.

وی با اشاره به استعدادهای ورزشی استان لرستان، خاطر نشان کرد: طراحی مدال حجاب در استان لرستان برای اولین بار در سطح کشور اجرایی شده است.

قیاسیان بیان کرد: این مدال برای قهرمانان باحجابی که در سطح مسابقات استانی ملی و بین المللی با حجاب شرکت می کنند اهدا خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از اهدای مدال حجاب به مادران و خانواده شهدای لرستان خبر داد و بیان کرد: طی مراسمی این مدال به مادران شهدا و خانواده های شهدا نیز تقدیم شده است.

وی از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در هیئت‌های ورزشی لرستان خبر داد و گفت:  ورزش از بهترین معروف هاست .

فرهاد دیناروند، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان نیز در این دیدار با بیان اینکه ورزش بهترین معروف است، گفت:  شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در هیئت های ورزشی استان لرستان تشکیل می شود.

نگاه ورزش و جوانان به معقوله امر به معروف و نهی از منکر نگاه مقدسی است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد، در ادامه این دیدار گفت: ورزشکاران لرستان در زمان های مختلف همیشه حامی انقلاب و دستاوردهای انقلاب بوده اند و همچنین در بحث امر به معروف و نهی از منکر پیشرو هستند.

وی افزود: امیدواریم با راه اندازی و تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در هیئت‌ های ورزشی بستری برای تقویت فعالیت ها در این عرصه فراهم شود.

در ادامه این جلسه مصوباتی با حضور حاضرین مطرح و تصویت شد که به شرح ذیل می‌باشد.

مدیران و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان تابع با تشکل‌های مردمی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری لازم را داشته باشند .

هیئت های ورزشی استان لرستان  در زمان مقرر شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل دهند.

ناظران اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان نسبت به بازرسی از باشگاه های ورزشی در سطح استان نظارت دقیق و بیشتری داشته باشند.

قبل از برگزاری مسابقات ورزشی استانی و کشوری  توجیه های لازم  برای هیئت های ورزشی برگزار شود.

در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و تبیین عفاف و حجاب و همایش با حضور هیئت های ورزشی استان  برگزار شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار