کد خبر: 1150641
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از مربی موقت چلسی پرداخت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، فرداشب در چارچوب دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید به مصاف چلسی خواهد رفت.

تیم فوتبال چلسی با گراهام پاتر به این مرحله رسید، ولی پس از نمایش‌های ضعیف آبی‌های لندن حالا فرانک لمپارد، سکان هدایت شیر‌ها را برعهده دارد.

لمپارد شروع خوبی در تیم چلسی نداشت و در ابتدای هفته مقابل ولورهمپتون تن به شکست داد، ولی امیدوار است بتواند نام خود را با ایستادن مقابل مدافع عنوان قهرمانی بر سر زبان‌ها بیاندازد.

کارلو آنچلوتی در خصوص بازگشت لمپارد به چلسی دوباره به عنوان سرمربی گفت: من ۶۳ سال سن دارم و فرانک ۴۴ سال. این یعنی من ۲۰ سال بیشتر از او تجربه دارم. با این حال چیزی قرار نیست تغییر بکند و قرار نیست اتفاق عجیبی در این مسابقه رخ بدهد.

وی ادامه داد: لمپارد یک بازیکن فوق‌العاده بود و من این شانس را داشتم که سرمربیگری او را برعهده گیردم. او یک بازیکن خارق‌العاده و به شدت حرفه‌ای بود.

لمپارد در دوران ابتدایی مربیگری‌اش در تیم فوتبال چلسی این تیم را به جمع ۱۶ تیم رساند و سپس توخل توانست این تیم را به مقام قهرمانی برساند.

حالا لمپارد جانشین گراهام پاتری شده که خودش جای توخل را در این فصل گرفت. باید دید آیا فصل فاجعه‌بار چلسی با درخشش در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند بهتر به پایان برسد؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار