کد خبر: 1147581
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۲۵۰ هنرمند، جهادگر و فعال عرصه ایثار و شهادت سراسر کشور که در چند سال اخیر در این حوزه نقش مؤثری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش جوان آنلاین، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در ابتدای سال ۱۴۰۲ با ارسال پیام و لوح تقدیر از ۲۵۰ نفر از هنرمندان، فعالین عرصه‌های جهادی و فرهنگی که در سال‌های اخیر در عرصه ایثار و شهادت نقش داشتند تقدیر کرد.

در بخشی از این پیام تبریک آمده است:
شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، میراث آزادگی‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران معظم است. آنان که با ایمان به اصل ولایت و ثبات قدم در راه مجاهدت، افتخار و اقتدار را قرین نام ایران اسلامی کرده‌اند. از این‌رو هر گامی درجهت خدمت به این قشر معزز و افتخارآفرین در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم خواهد داشت.
اینجانب تلاش‌های صادقانه و اقدامات مجدانه جنابعالی را درخدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران ارج نهاده و از زحمات ارزشمندتان در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا تقدیر و تشکر می‌نمایم. به یقین خدمت به این جامعه معظم توفیق و توشه ای گرانبهاست که اجر دنیوی و اخروی برای جنابعالی به دنبال خواهد داشت. امید آنکه به فضل الهی همواره درخدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار