کد خبر: 1146005
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
تکمیل کننده پازل جریان ضدایرانی؛
بحران سازی از یک التهاب دیگر دستور العمل رسانه‌های اصلاح طلب است. در همین رابطه روزنامه اصلاح طلب سازندگی ارگان رسانه ای حزب کارگزاران سازندگی در مطلبی قابل تامل نوشت: «مسمومیت های سریالی در حال تبدیل شدن به بحران است».

به گزارش جوان آنلاین به نقل از  جهان  نیوز، ‌اصلاح طلبان همواره بیش از اینکه منافع ملی را در نظر بگیرند منافع جریانی و جناحی خود را بر همه چیز ارجح دانسته‌اند. این موضوع در عمل بویژه در بزنگاه‌ها و التهابات سیاسی و اجتماعی به وضوح قابل مشاهده است. نگاهی به گذشته نیز این موضوع را اثبات می‌کند که اصلاح طلبان همواره در هر التهاب سیاسی که یا خود منشاء آن بودند و یا عوامل خارجی و ضدانقلاب در آن دخیل بوده‌اند یا رفتار دوپهلویی داشته و یا به سمت ضدانقلاب و مواضع دشمن غش کرده‌اند.

در همین رابطه اگر رفتار سیاسی اصلاح طلبان را از ماجرای فتنه سال 88 که بحث تقلب در انتخابات را در پیش گرفتند تا اتفاقات همین سالی که رو به پایان است‌، را مورد تجزیه و تحلیل مبنایی قرار داده و با اسنادی از نشریات و وبسایت‌های خبری آنان به کنکاش در این حوزه بپردازیم به خوبی می بینم که چگونه اصلاح طلبان سعی کرده‌اند با هر جریانی یک موج‌سواری تام و تمام را بدون در نظر گرفتن منافع نظام جمهوری اسلامی و مردم در پیش بگیرند.

در سالی که گذشت از ماجرای التهابات این سال بگذریم به ماجرای مسمومیت در مدارس می رسیم. اصلاح طلبان به جای اینکه به طور واقع گرایانه و در جریان روزنامه‌نگاری تحقیقاتی ماجرای مشکوک مسمومیت مدارس دخترانه را پیگیری و به مخاطب خود واقعیت را ارایه کنند به نوعی با شبهه‌پراکنی‌های مختلف سعی دارند به التهابات این جریان بیفزایند.

نگاهی به تیترهای رسانه‌های این جریان به خوبی نشان می‌دهد که این جریان سیاسی در عمل در زمین ضدانقلاب بازی می‌کند و حتی ماجرای مسمومیت در مدارس دخترانه را سعی دارد به کل جامعه و مراکز التهاب زای دیگر بکشانند.



در همین رابطه، روزنامه اصلاح طلب آرمان ملی در تیتر یک خود به تسری این آلودگی و مسمومیت ها به خوابگاه و مدارس پسرانه در حالی که اخباری در این حوزه در رسانه‌ها منتشر نشده، پرداخته است. درواقع اصلاح طلبان گویی سعی دارند به عنوان یک نیروی داخلی پازل ضدانقلاب را تکمیل کنند. اگر عوامل مشکوک در این راستا مشغول ایجاد مسمومیت در مدارس دخترانه هستند، اصلاح طلبان نیز همنوا با جریانان خارجی سعی در مسمومیت افکارعمومی دارند که به مراتب خطرناک تر است. کار دشمن و ضدانقلاب معادت است و مشخص اما اینکه اصلاح طلبان به عنوان یک جریان رسمی سیاسی شبهه پراکنی می کنند برای کشور مشکلاتی ایجاد می کند.

بی اعتبار سازی اخبار رسانه‌ها و گفتار مسئولین و دامن زدن به شبهه‌های کوچه خیابانی از جمله دیگر حربه‌های جریان اصلاح‌طلب است در این راستا روزنامه اصلاح طلب شرق با روایت‌های نادرست و درواقع روایت سازی در این زمینه با زیر سئوال بردن اولیای مدرسه از جمله مدیران و معلمان که از جمله نیروهای خدوم جامعه هستند، سعی کردند افکارعمومی را مسموم سازند.



در همین راستا روزنامه شرق در مطلبی چنین شبهه‌هایی را مطرح می کند: «مدیر در مدرسه حاضر نبود/ معاونین خودشان ماسک زدند ولی به ما ماسک ندادند/ معاونین مدرسه تاکید داشتند که شما توهم زده‌اید و مسموم نشده‌اید/ موبایل ها جمع آوری شد ولی خبری از اورژانس نبود.»

جالب اینجاست که از برخی روایت‌ها نیز این رسانه‌ها سوء استفاده می کنند و سعی دارند این موارد را احتمال رخ دادن آن هم وجود دارند را نیز مخدوش کنند. مثلا وقتی گفته می‌شود برخی از مدارس به واقع مسموم نشده اند و دانش آموزان دچار هراس روانی در این حوزه شده اند آنرا به استهزا گرفته و به نوعی سعی می کنند که این ماجرا را توجیه آمیز جلوه دهند و ابعاد حادثه را بزرگتر از آنچه هست نشان دهند.



همچنین بحران سازی از یک التهاب دیگر دستور العمل رسانه‌های اصلاح طلب است. در همین رابطه روزنامه اصلاح طلب سازندگی ارگان رسانه ای حزب کارگزاران سازندگی در مطلبی قابل تامل نوشت: «مسمومیت های سریالی در حال تبدیل شدن به بحران است».

این رسانه سعی کرد که ماجرای مسمومیت در مدارس را نیز به التهابات چند ماه اخیر پیوند دهد موضوعی که دقیقا مورد هدف ضدانقلاب است و جالب اینجاست که از هشتگ‌هایی در این راستا استفاده می کند که سیاهی لشکر ضدانقلاب همین منظور را در شبکه های اجتماعی دارند.

آنچه از فحوای خبرپراکنی این رسانه‌ها به وضوح دیده می‌شود به نوعی ذوق زدگی و حتی نعره مستانه اصلاح طلبان با بروز مشکل در جامعه است. به نظر می رسد اصلاح طلبان که در 8 سال دولت‌های قبل سکوت اختیار می کرده اند حالا از بروز هر مشکلی در جامعه ذوق زده و خوشحال می شوند و در این راستا سعی دارند به مشکلات دامن بزنند و به جای رسالت تنویر افکارعمومی و ایجاد آرامش و ثبات و واقع گرایی به شبهه انگیزی و التهاب افرینی روی آورده‌اند که در این حوزه باید نظارت کافی بر رفتار این رسانه‌ها صورت گیرد. آنچه در این راستا اصلاح طلبان باید از نظر دور ندارند این است که نگاه کشوری داشته باشند و کمی از جناح بازی های مالوف خود دور شوند و در ماجرایی که خدعه و فتنه در آن نمایان است، منافع عمومی را در نظر بگیرند.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
1
1
اصلاح طلبان آدمهای مریضی هستند همشون اسکیزوفرنی دارند.
آنها را بستری و درمان کنید.
ثواب داره.
اگر نکنید و دیر بشه همه جاهای کشور را به گند می‌کشند.
وجنگ راه می اندازند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار