کد خبر: 1137271
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
تهیه کننده لبنانی:
یک تهیه کننده لبنانی گفت: تولید فیلم‌های سینمایی و انیمیشن در ایران پیشرفت‌های زیادی داشته است، چنانکه شاهد فیلم‌های بسیار درخشان ایرانی بوده‌ایم.

بازار فیلم در حاشیه برگزاری این جشنواره بین‌المللی از روز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ در خانه جشنواره (برج میلاد) تهران آغاز به کار کرد.

شبکه الایمان شبکه اجتماعی است که از کشور لبنان در بازار بین المللی فیلم فجر امسال شرکت کرده است.

ربیع حرب تهیه کننده و نماینده این شبکه درباره حضورش در بازار این جشنواره جهانی گفت: هدف از حضور ما آشنایی با شرکت‌های سازنده فیلم حاضر در این بازار است. مورد نظر ما به ویژه شرکت‌های ایرانی فعال در این زمینه هستند. علت حضور ما در این دوره از بازار جشنواره فیلم فجر خرید و به دست آوردن محصولات سینمایی درجه یک و متناسب با سیاست‌ها و اهداف شبکه‌مان است.

وی درباره فرصت‌های ایجاد شده توسط بازار جشنواره بین‌الملل فیلم فجر عنوان کرد: بازار جشنواره فجر فرصتی برای دیدار شرکت‌های تولیدی است چرا که این شرکت‌ها می‌توانند در سایه بحث‌ها و تعاملات فعال از طریق حضورشان برای فروش و خرید محصولات خود به شکلی آسان‌تر و کاربردی‌تر اقدام کنند. آنها می‌توانند در این بازار محصولات یکدیگر را بشناسند چرا که این بازار مکان مناسبی است برای برگزاری جلساتی که منجر به تفاهم نامه‌های اولیه می‌شود.

وی در ادامه افزود: به طورکلی هر شبکه نیاز مبرمی به مجموعه برنامه‌هایی دارد که برای مدت طولانی پخش آن را تضمین کند. در این بازار بهترین نوع تولیدات موجود توسط شرکت‌های معتبر فیلمسازی ارائه می‌شوند. این بازار در زمان و زحمت ما برای جستجو جهت یافتن شرکت‌های تولیدی و آثاری که ما می‌خواهیم بخریم صرفه‌جویی می‌کند. همچنین حضور در بازار جشنواره بین‌الملل فیلم فجر فرصتی برای اثبات وجود شرکت یا کانال آن شرکت است. در این بازار زمینه آشنایی شرکت‌ها با یکدیگر به خوبی فراهم شده است.

این تهیه کننده لبنانی درباره تولید فیلم ایرانی و جایگاه آن در منطقه و جهان توضیح داد: تولید فیلم در ایران چه در سطح فیلم‌های سینمایی و چه در سطح انیمیشن پیشرفت‌های زیادی داشته است، چنانکه شاهد فیلم‌های بسیار درخشان ایرانی بوده ایم.

ربیع حرب گفت: به طور کلی مخاطب لبنانی به خاطر دیدن فیلم‌های ایرانی به سینما گرایش پیدا کرده است. آثار ایرانی مخصوصا سریال‌های ایرانی که در شبکه‌های لبنانی مانند المنار یا شبکه ماهواره‌ای الایمان پخش می‌شوند به محیطی نزدیک هستند که این آثار در آن نمایش داده می‌شوند. بینندگان این سریال‌های ایرانی را دوست دارند زیرا در عین حال که محتوای خوبی دارند از ایده‌های نو، هدفمند و متعهدانه‌ای برخوردارند. به همین دلیل است که ما خواستار تقویت حضور در بازار جشنواره بین‌الملل فجر هستیم.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار