کد خبر: 1136016
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موافق برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان هستم.

اسماعیلی بعدازظهر شنبه در مراسم افتتاحیه تالار مرکزی شهر کرمان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت علی (ع)، افزود: شاکر خداوند هستیم که در چنین روز مبارکی تالار کرمان افتتاح شد.

وی با بیان این مطلب که تمام تلاش دولت بر این است که بتواند در همه ایران امکان رشد و تعالی برای علاقه‌مندان فرهنگ و هنر را فراهم کند، عنوان کرد: با همه کمبود‌ها ما توانسته‌ایم بخش مهمی از پروژه‌های فرهنگی و هنری را به اتمام برسانیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تالار مرکزی کرمی جزو تالار‌های منحصر به فرد کشور است، بیان داشت: امروز این افتخار را داریم که مجموعه‌ای در کرمان افتتاح شده است که نمونه آن را در کشور نداریم.

وی با بیان این مطلب که تالار مرکزی کرمان در وهله اول متعلق به نوجوانان و جوانان است، خاطرنشان کرد: ایران مسیر پیشرفت را به سرعت طی می‌کند هرچند دشمنی‌ها در مسیر حرکت ما عادی نیست چراکه چنین تحریم همه جانبه فرهنگی، اقتصادی و رسانه در هیچ جا وجود ندارد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دشمن با تحریف به دنبال ایجاد انشقاق در نظام است، افزود: ما در یک مصاف نابرابر قرار گرفته‌ایم در چنین وضعیتی ما پروژه‌های بزرگی را در سطح کشور افتتاح می‌کنیم.

وی با بیان این مطلب که کشور در حال گذار از یک پیچ تاریخی است، تصریح کرد: انشاالله با اراده‌ای قوی مسیر را ادامه خواهیم داد، در حوزه فرهنگ و هنر امسال سال ویژه‌ای بوده است جشنواره‌های فرهنگی یکی پس از دیگری درحال برگزاری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: بنده موافق حضور موسیقی نواحی در کرمان هستم همچنین دبیرخانه جشنواره‌های مقاومت کشور در کرمان خواهد بود.

محمد مهدی فداکار در این مراسم ضمن تبریک ماه رجب، ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت علی (ع)، افزود: این پروژه یک پروژه بسیار بزرگ و قابل افتخار در استان است.

وی با بیان این مطلب که ما درخواست داریم که موسیقی نواحی به استان برگردد، عنوان کرد: نگه داری و مدیریت این مجموعه بسیار مهم است و هنرمندان کشور می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار