کد خبر: 1135713
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
بازیگر مشهور بریتانیایی در یک تریلر اکشن به کارگردانی برایان کرک بازی می‌کند.

به گزارش ورایتی، اما تامپسون برای بازی در فیلم بعدی برایان کرک که یک فیلم اکشن هیجان‌انگیز با عنوان «زن‌ماهیگیر» است جلوی دوربین می‌رود. در این فیلم قرار است تامپسون در نقش بیوه یک ماهیگیر بازی کند که درگیر آدم ربایی یک نوجوان می‌شود و به زودی معلوم می‌شود او تنها امید این نوجوان برای نجات است.

کرک این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای می‌سازد که نیکلاس جیکوبسن-لارسون و دالتون لیب آن را نوشته‌اند. این دو به تازگی فیلمنامه «سقوط» را برای امبلین پروداکشنز نوشته‌اند.

تامپسون از تهیه کنندگان اجرایی فیلم هم خواهد بود. وی به تازگی برای بازی در فیلم «موفق باشی لئو گرانده» با تحسین زیادی روبه‌رو شد. وی که ۲ جایزه اسکار در کارنامه‌اش دارد بازیگر فیلم «موزیکال ماتیلدای رولد دال» هم هست که اکنون جزو فیلم‌های در حال اکران و پرفروش بریتانیاست. فیلم بعدی وی هم که در آن با لیلی جیمز هم‌بازی بوده با عنوان «با عشق چه می‌شود کرد» در نوبت اکران است.

برایان کرک کارگردان ایرلندی و ۵۵ ساله از خالقان و کارگردان سریال «لوتر» ادریس الباست. وی کارگردانی سریال‌های مختلفی را برعهده داشته که «بازی تاج و تخت»، «برودواک امپایر» و «پنی دردفول» از جمله آنهاست. «زن ماهیگیر» اولین فیلم بلند وی پس از «۲۱ پل» است که چدویک بوزمن در سال ۲۰۲۰ و پیش از درگذشتش در آن بازی کرده بود.

اما تامپسون بازیگر، کمدین، فیلمنامه نویس، و نویسنده ۶۳ ساله بریتانیایی از سال ۱۹۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان یکی از بهترین بازیگران نسل خود شناخته می‌شود. وی بیشتر در فیلم‌هایی با دست مایه طنز ظاهر شده است. ۲ جایزه گلدن گلوب، یک جایزه امی ساعات پربیننده و ۲ جایزه بفتا از دیگر جوایزی است که وی در کارنامه دارد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار