کد خبر: 1135168
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
رئیس سازمان صداو سیما در مورد زمان فیلمبرداری سریال حضرت موسی(ع) گفت: امیدواریم اوایل سال آینده این سریال مقابل دوربین برود.

پیمان جبلی رئیس صداو سیما، در مورد آخرین وضعیت ساخت سریال سلمان فارسی گفت: فصل بیزانس این سریال تقریبا مراحل نهایی را طی‌ می‌کند، تصویربرداری در ارمنستان تمام شد و عوامل این سریال در دو لوکیشن ادامه کارهایشان را پی‌گیری می‌کنند.

وی افزود: فکر می‌کنم ان‌شاءالله تا اواخر فروردین یا اردیبهشت فصل بیزانس را تمام کنیم که یکی از 3 فصل این سریال است، پس از آن وارد فصل ایران می‌شویم که دکورهایش در مناطق مختلف به ویژه شهرک غزالی در حال آماده شدن است، با تمام شدن فصل بیزانس عوامل فیلمبرداری با فاصله کمتر از یک ماه برای فیلمبرداریِ فصل ایران به این شهرک منتقل می‌شوند.

رئیس سازمان صداوسیما در مورد زمان پخش سریال ترور که با موضوع حاج قاسم سلیمانی قرار است ساخته شود، تصریح کرد: این سریال ان‌شاءالله تا سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی آماده پخش خواهد شد قصد داشتیم که بتوانیم این سریال را در ایام شهادت فرمانده سابق نیروی قدس سپاه در سال 1401 پخش کنیم که متاسفانه محقق نشد. 

جبلی با اشاره به دیگر سریالهای رده الف صداوسیما گفت: سریال حضرت موسی(ع) هم در حال پی‌گیری است و در مرحله پیش‌تولید قرار دارد کارهای بسیار خوبی در مورد این سریال انجام شده است.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به فن‌آوری‌های جدید به کار رفته در این سریال تصریح کرد: استفاده از این فناوری‌ها در زمان و هزینه های این سریال صرفه جویی کند و امیدواریم به نقطه عطفی در صنعت تولیدات فاخر تاریخی در ایران بدل شود، امیدواریم اوایل سال آینده این سریال مقابل دوربین برود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار