کد خبر: 1134570
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:
حجت الاسلام قدرتی، با اشاره به اینکه ثبت نام اعتکاف تا 13 بهمن ماه ادامه دارد، گفت: در خرم آباد 9 مسجد میزبان مراسم معنوی اعتکاف و حضور معتکفین هستند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام مهدی قدرتی، امروز(10 بهمن)در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در خرم آباد ۹ مسجد کار ثبت نام از متقاضیان شرکت در اعتکاف را انجام می دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه ثبت نام اعتکاف از ۸ بهمن آغاز شده است و تا ۱۳ بهمن ادامه دارد، افزود: به علت شیوع ویروس کرونا مراسم معنوی اعتکاف سه سال برگزار نشده است و امسال پییش بینی می شود استقبال خوبی از این مراسم معنوی توسط مردم صورت گیرد.

وی اعتکاف را فرصتی مناسب برای معنویت افزایی و بصیرت بین نسل جوان و نوجوان است، از این فرصت باید در جهت تقویت معنویت و اخلاق در جامعه استفاده شود.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: توصیه می شود معتکفین به منظور خدمات رسانی مطلوب‌تر به صورت گروهی شرکت و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت داشتن بیماری‌های زمینه‌ای به دست اندرکاران مراسم از قبل اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود خیرین فرصت مراسم اعتکاف را برای انجام امور خیریه مغتنم شمرده و مسئولان برگزاری این مراسم را همراهی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان فهرست مساجد خرم آباد برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف: را بیان کرد و گفت: مسجد قمر بنی هاشم، خیابان ۶۰ متری، کوچه افلاک ۸، مسجد امام هادی (ع): فاز یک کیو، کوچه هنر ۵، مسجد امام علی جهادگران: کوی جهادگران، جنب دانشگاه، مسجد امام علی (ع)، اسدآبادی، مسجد النبی، کوی علی آباد، مسجد سیدالشهدا، گلدشت شرقی، جنب دادسرا و مسجد امام حسن عسگری در گلدشت شرقی، میدان فردوسی مساجد ویژه خواهران هستند.

وی اظهارکرد: مسجد شهید مدنی در پشته، چهارراه طیب و مسجد حوزه علمیه کمالیه سبزه میدان نیز میزبان برادران معتکف در خرم آباد هستند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار