کد خبر: 1133360
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به توطئه های دشمن و هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان گفت: رویش های معنوی دشمن را در جهان عصبی کرده و نقشه های شوم آنان نقش بر آب است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در در ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، برنامه ریزی برای برگزاری مراسم معنوی ماه رجب و شعبان و ورود به ماه مبارک رمضان، این مراسم نشان از رویش‌های معنوی انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی قیه در لرستان ببا اشاره به حضور چشمگیر جوانان در مراسم معنوی اعتکاف افزود: در سال‌های گذشته غریب به ۱۹ هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت کردند.

وی ادامه داد: این حضور بصیرت، رحمت و برکت الهی را به دنبال دارد و سبب تقویت ارزش ها بین نسل جوان و نوجوان شده و راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن علیه این قشر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: منطق دشمنان اسلام زورگویی، تبهکاری، کشتار بی رحمانه، بهره گیری از بانوان و … است، بصیرت راه مقابله با دسیسه های دشمن است.

وی اظهارکرد: دشمنان وقتی که این رویش‌های معنوی انقلاب در جهان را می‌بینند به کارهای زشت و پلید دست می‌زنند و باید تلاش خود را به کار بگیریم تا معنویت، اخلاق و … در سطوح مختلف جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان ترویج داده شود.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی در برگزاری این مراسم تاکید کرد و گفت: مصوبات این جلسه باید توسط یک ستاد پیگیری و رفع شوند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار