کد خبر: 1134494
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۱
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران در راستای ارتقاء کمّی وکیفی و پیشگیری ازهدررفت آب شرب بالغ بر 8 هزارمترعملیات اصلاح وتوسعه شبکه در شهرپرند انجام شد.
محمدرضا عباسی

یوسف عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران ،اظهارکرد: در راستای ارتقاء کمّی وکیفی و پیشگیری ازهدررفت آب شرب درشهر پرند، عملیات اصلاح وتوسعه شبکه بالغ بر 8 هزارمتر انجام شد .

عرفانی نسب  افزود:در راستای اجرای مصوبات کمیته تنش آبی مبنی بر ضرورت شناسائی و اصلاح بهسازی شبکه های آبرسانی فرسوده و معیوب وهمچنین توسعه خطوط در مناطق مورد نیاز،عملیات اصلاح و توسعه شبکه وخارج سازی خطوط فرسوده و قدیمی ازمدارتوزیع با بیش از 8000 متر ومطابق برنامه زمانبندی شده طی ده ماه گذشته انجام و در مدار بهره برداری قرار گرفت .  

وی بیان کرد:: پروژه های مذکور با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی و جمعا به طول 8500 متر می باشد که شامل 4200 متراصلاح و بهسازی شبکه و 4300 مترتوسعه خطوط و شبکه های آبرسانی طی 10 ماه سالجاری در شهر پرند انجام و در مدار بهره برداری قرار گرفته است  .

 رئیس هیئت مدیره آبفای جنوبغربی استان تهران گفت : اجرای پروژه های مذکور بمنظور آبرسانی به مساکن مهر و پروژه های نهضت ملی مسکن و با استفاده از لوله های پلی اتیلن در اقطار 110، 160 ، 200 ، 250 و 300 میلی متر و با همکاری و همیاری کارگاه توسعه شبکه انجام و در مدار بهره برداری قرار گرفت .

عرفانی نسب خاطر نشان کرد: طبق برنامه 1401 باید 2500 متر توسعه شبکه تا پایان سال جاری انجام شود، که تا الان بیش از 160 درصد برنامه تحقق پیدا کرده است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر