کد خبر: 1133548
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجموعه فیلم های امسال جشنواره فجر بر خلاف دوره های قبل که سیاه نمایی بوده داری مضامین امیدآفرین است.
محمد مهدی اسماعیلی صبح پنجشنبه در دیدار با آیت الله سعیدی اظهار داشت: دولت در طول یکسال اخیر موضوعات مرتبط با مساجد و فعالیت‌های قرآنی که به حاشیه رفته بود را تقویت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: یک مجمع دینی با چند هزار جمعیت اگر تقویت شود برکات و آثار خوبی در جامعه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در حوزه کارهای ایجابی باید اقداماتی انجام داد افزود: در چند ماهه اخیر هجمه‌های فراوانی برای تعطیل فعالیت‌های فرهنگی کشور صورت گرفت و در این راستا برخی افراد و رسانه‌های ضد انقلاب فارسی زبان تمام تلاش خود را به کار بستند.

اسماعیلی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در خصوص سینمای امیدآفرینی تاکید دارند و تعداد ۶ فیلم رسیده به جشنواره فجر امسال دارای مضامین انقلابی، دینی و حوزه دفاع مقدس است.

اسماعیلی گفت: در این دوره از جشنواره مضامین انقلاب، جبهه و جنگ و شخصیت‌های بزرگ همانند شهید بروجردی فیلم داریم که مجموعه فیلم‌ها بر خلاف دوره‌های قبل که سیاه نمایی بوده این فیلم‌ها امیدآفرینی است.

وی با بیان اینکه مجموعه کارهایی که در ارشاد مجوز داده شده و به جشنواره رسیده است امید آفرین هستند افزود: برخی از چهره‌هایی امروز در عرصه هنر سینما حضور دارند از چهره‌های جوان و انقلابی هستند و ما در طی دوره اول می‌توانیم بخش زیادی از عقب افتادگی‌های فرهنگی را جبران و تقویت کنیم.

اسماعیلی تاکید کرد: عقب افتادگی‌ها در عرصه فرهنگ زیاد است که به همین دلیل باید کار مضاعفی برای اتفاقات خوب رغم بزنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی حرم مطهر حضرت معصومه (س) تقدیر کرد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار