کد خبر: 1132332
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در پاسخ به کسانی که می‌گویند از جشنواره‌های فجر امسال استقبالی نخواهد شد گفت: هنرمند تئاتر هیچ وقت متوقف نمی‌شود.

کوروش زارعی روز شنبه در حاشیه آیین گشایش چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در پاسخ به افرادی که به ظاهر دوستدار تئاتر، اما خواهان توقف فعالیت‌های تئاتری هستند و دم از تحریم جشنواره‌های فجر و اجرا‌های روی صحنه می‌زنند یا می‌گویند که از این جشنواره‌ها اسقبالی نخواهد شد اظهار داشت: این که ۱۱۰ گروه نمایشی در این شرایط در جشنواره تئاتر فجر حضور دارند نشان از آن دارد که مورد استقبال قرار گرفته است.

وی افزود: هنرمندان تئاتر در فجر آمده‌اند که آثار خود را به اجرا بگذارند و نشان دهند که هنرمند تئاتر هیچ وقت متوقف نمی‌‎شود و به کار خود ادامه خواهد داد.

تهران و خراسان رضوی دارای بیشترین آثار / حضور ۱۰ اثر خارجی

زارعی با اشاره به استقبال خوب گروه‌های نمایشی منطقه‌ای، استانی و شهرستانی در این دوره از جشنواره گفت: از استان خراسان رضوی، ۵ اثر و تهران ۸ اثر به این دوره راه یافته‌اند که بیشترین آثار را داشتند.

وی همچنین از حضور ۱۰ اثر خارجی از تونس، اسپانیا، روسیه، عمان، اردن و عراق در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد و گفت: موضوع‌های نمایش‌های ارائه شده مختلف بود و تلاش شد ویترین جشنواره از این حیث متنوع باشد.

زارعی خاطرنشان کرد: موضوع‌های آثار ارائه شده به این دوره از جشنواره اجتماعی، طنز، انتقادی، دفاع مقدس و موضوع انقلاب است و سعی کردیم بسته به هر سلیقه‌ای آثاری داشته باشیم.

وی همچنین با بیان این که در این دوره آثار مشترک ایرانی و خارجی نداشتیم از یک اقدام منحصر به فرد در این دوره خبر داد.

حضور اثر مشترک استان‌های کشور در بخش بین‌الملل جشنواره

زارعی گفت: در این دوره کاری مشترک با حضور نمایندگان گروه‌های نمایشی از استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی و و لرستان تولید شده که در بخش بین‌الملل به روی صحنه می‌رود.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار