کد خبر: 1123046
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی، با بیان اینکه هنر، ظرفیتی عظیم برای برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: از این ظرفیت برای معرفی شهدا و جانبازان در جامعه استفاد شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(24آذر)، در دیدار با هنرمندان در حوزه فیلم و سریال، با گرامیداشت اولین سالروز شهادت شهید رحمان پور دهقان، اظهارداشت: هنر ظرفیتی مناسب برای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: در قالب هنر باید شهدا و جانبازان را به جامعه به ویژه نسل امروز معرفی کرد.

وی به محورهای مختلف هنر اشاره و اظهار کرد: با استفاده از محورهای مختلف هنر باید به تولید آثار فاخر در  زمینه ایثار و شهادت دست یافت.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به وصیت نامه شهدا و ضرورت بازخوانی آن برای نسل جوان و نوجوان، گفت: با اشتفاده از زبان و ظرفیت هنر باید در راستای بازخوانی وصیت نامه شهدا ایفای نقش کرد.

وی تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را لازمه حیات و بقای جامعه خواند و گفت: با استفاده از ظرفیتی که هنر در محورهای مختلف دارد، باید با خلق آثار هنری و توجه به سلیقه نسل امروز بتوان گام های مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشت.  

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار