کد خبر: 1117339
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
شرکت مخابرات ایران اعلام‌کرد: قطع تلفن‌های مرکز ملی رقابت به‌دلیل عدم پرداخت بدهی‌های گذشته بوده است.

به گزارش شرکت مخابرات ایران، مجموعه شرکت مخابرات در همه کشور به سازمان‌ها و نهاد‌ها حداکثر میزان مجاز بدهی را اعلام کرده و همچنین برای نهاد‌ها و سازمان‌ها این امکان فراهم است تا با هماهنگی‌های انجام شده، حداکثر میزان کارکرد سقف مکالمات خود را برای پرهیز از بدهی و قطعی بالا ببرند.

بر اساس ابلاغیه و مصوبه سازمان تنظیم مقررات، تلفن‌های سازمان‌ها و نهاد‌ها پس از گذر از میزان مشخصی از بدهی قطع می‌شوند که تلفن‌های مرکز ملی رقابت نیز بر طبق قانون به علت عدم پرداخت شامل این قطعی شد.

این گزارش می‌افزاید: با توجه به اعلام رسانه‌ای شورای رقابت در مورد قطع تلفن‌های این مرکز توسط شرکت مخابرات، پس از بررسی مشخص شد که تعدادی از خطوط تلفن ثابت شورای رقابت، با توجه به علت بدهی به صورت سیستماتیک قطع شده است و این موضوع هیچ گونه ارتباطی با رای شورای رقابت در خصوص شرکت مخابرات ندارد.

بر اساس مصوبه ابلاغی ۲۰۷ سازمان تنظیم مقررات به شرکت مخابرات ایران، با گذر کارکرد مشتریان از حدنصاب، خطوط بدهکار به صورت سیستمی و خودکار قطع می‌شوند و قطع تلفن‌های مرکز ملی رقابت نیز به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های گذشته بوده است.

لازم به ذکر است در راستای حداکثر همکاری باشورای عالی رقابت و با توجه به نیاز ارتباطی آن شورا، سقف کارکرد همه شماره‌های مربوطه مرکز افزایش پیدا کرده و خطوط مرکز ملی رقابت در حال حاضر وصل است.

همچنین شرکت مخابرات ایران اعلام‌کرد: بهتر است به جای استفاده ابزاری و غیرحرفه‌ای از رسانه ها، نسبت به پرداخت بدهی‌های گذشته خود اقدام کرده و در صورت نیاز مسائل مطروحه را از کانال‌های ارتباطی با شرکت مخابرات دنبال کنند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار