کد خبر: 1117119
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع):
سردار اکبری گفت: افسران ‌جنگ نرم با تولیدات خود در حوزه دیجیتال و فضای مجازی در حال مبارزه با حملات دشمنان هستند.
رحیمی

به گزارش جوان سردار علی‌محمد اکبری عصر دیروز27آبان در آیین اختتامیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوی دیجیتال بسیج استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از تلاش‌های صورت گرفته در خلل رویداد تولید محتوی دیجیتال بازدید کرد و رضایتمندی خوبی از نحوه برگزاری داشت.

وی افزود: نگاه به چهره تک‌تک نوجوانانی که در این رویداد شرکت کردند یادآور نوجوانان و جوانان دوران ابتدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که برای اعزام به جبهه حتی دست در شناسنامه خود می‌بردند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (علیه السلام) ادامه داد: یاد شهدای دانش‌آموز و دانشجو همیشه و تا ابد در دل ایرانیان زنده است و زنده می‌ماند.

اکبری عنوان کرد: عده‌ایی در آن سوی دنیا نشستند و در فضای مجازی جوانان و نوجوانان ایران را به خیال خود هدایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: فتنه‌ای که این روزها شاهد آن هستید هیچ رهبری ندارد، هر کسی در هر گوشه‌ای نشسته و مردم به‌ویژه نوجوانان را تحریک می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (علیه السلام) اضافه کرد: در این میان این افسران ‌جنگ نرم هستند که با تولیدات خود در حوزه دیجیتال و فضای مجازی در حال مبارزه با حملات دشمنان هستند.

اکبری بیان کرد: جوانان و نوجوانان افتخار ایران اسلامی هستند و باید پرچم انقلاب اسلامی ایران را به دست صاحب آن حضرت صاحب الزمان مهدی موعود (عج) برسانند.

وی تاکید کرد: اگر جوانان و نوجوانان در فضای مجازی فریب می‌خورند چون ارتباط آن‌ها با فضای حقیقی کم است، لذا اگر قرار است در عرصه فضای مجازی فعالیت کنیم باید سعی کنیم ارتباط خود را با هر دو فضا حفظ کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (علیه السلام) گفت: طرح‌ها و تولیداتی که در این دو روز در رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری تولید شد، بسیار خوب و قابل تقدیر است، امید است شما همچون رزمندگان در جنگ سخت یک لحظه از دشمت غفلت نکنید، کما اینکه این روزها می‌بینیم دشمن حتی بیشتر از جنگ نرم ورود کرده و علیه ملت ایران تولیدات مخرب تولید می‌کند.

اکبری افزود: در عمر بیش از ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران بیش از ۲۸ جنگ علاوه بر جنگ هشت ساله بر ایران تحمیل شده است که هدف همه آن‌ها استعمار و استسمار ملت ایران است.

وی ادامه داد: نگاه کنید اغتشاشگران این روزها کدام جبهه را هدف قرار داده‌اند همان پایگاه‌هایی که مدافع انقلاب هستند از گزند آن‌ها در امان نیست، دشمن بزرگ ملت ایران استکبار جهانی است و باید از فرصت‌ها استفاده کنیم تا با تهدیدات این دشمن بزرگ مقابله نماییم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در پایان تصریح کرد: تشکر میکنم از مجموعه فضای مجازی بسیج استان چهارمحال و بختیاری که رویداد ارزشمند تولید محتوی دیجیتال را برگزار کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر