کد خبر: 1115517
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
خبرگزاری آناتولی به نقل از وزیر کشور ترکیه از دستگیری یک فرد مظنون به کار گذاشتن بمب در انفجار استانبول خبر داد.
 

خبرگزاری آناتولی به نقل از وزیر کشور ترکیه از دستگیری شخصی به ظن کار گذاشتن بمبی که منجر به انفجار استانبول شد، خبر داد.

بر اساس این گزارش، سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه گفت شخصی که بمب را در انفجار استانبول کار گذاشته بود، دستگیر شده است و تحت بازجویی قرار دارد.

خبرگزاری فرانسه نیز بامداد دوشنبه گزارش داد که وزیر کشور ترکیه گروه تروریستی پ.ک. ک را به دست داشتن در این انفجار متهم کرده است.

این در حالی است که وزیر بهداشت ترکیه از تحت مداوا بودن شماری از مجروحان انفجار استانبول خبر داد و گفت که ۴۲ نفر از مجروحان این حادثه همچنان تحت مداوا هستند که ۵ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و حال ۲ نفر از آنها وخیم است.

لازم به ذکر است که منابع خبری عصر یکشنبه از وقوع انفجار در مرکز استانبول ترکیه و کشته شدن چند نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر خبر دادند.

«فواد اوکتای» معاون رئیس جمهور ترکیه پیش از این در سخنانی اعلام کرد که شمار مجروحان در انفجار استانبول به ۸۱ نفر رسیده است.

رئیس جمهور ترکیه ساعاتی پیش در سخنانی خبر داد: در این حادثه ۶ نفر کشته شدند.

تلویزیون ترکیه در نخستین لحظات این حادثه در این خصوص گزارش داده بود که انفجاری در مرکز استانبول به وقوع پیوست و ده‌ها نفر در این حادثه زخمی شدند و همچنین چند نفر هم بر اثر این انفجار جان باختند.

این انفجار در خیابان توریستی استقلال در میدان تقسیم واقع در قلب استانبول به وقوع پیوست.

فرماندار شهر استانبول در این باره اعلام کرد: در پی انفجار در خیابان استقلال در استانبول شماری کشته و زخمی شدند. نیروهای امنیتی و پلیس منطقه حادثه را به محاصره کامل خود درآورده و از هرگونه تردد در آن جلوگیری می‌کنند. امداد و نجات مجروحان نیز ادامه دارد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار