کد خبر: 1114129
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری لیدر(رهبر) و سه نفر از هدایت‌کنندگان اصلی اغتشاشات اخیر در شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی وقوع اغتشاشات اخیر و توهین به مقدسات توسط افراد فریب خورده در نجف‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

در این اطلاعیه آمده است: ماموران پلیس با استفاده از اطلاعات مردمی و اِشراف مجموعه فرماندهی انتظامی نجف‌آباد یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در این شهرستان را شناسایی و دستگیر کردند.

این اطلاعیه حاکیست: در بازرسی از مخفیگاه این فرد، تعداد قابل توجهی ابزارآلات مورد استفاده در اغتشاشات شامل چاشنی‌های دست‌ساز با قدرت صوت و تخریب بالا و همچنین سلاح سرد و وسایل و ابزاری برای مقابله احتمالی با ماموران و مردم کشف شد.

در این اطلاعیه افزوده شده است: همچنین با رصد هوشمندانه ماموران پلیس فتای نجف‌آباد، سه نفر که با انتشار مطالب کذب در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و تحریک مردم برای ایجاد ناامنی و آشوب در آن شهرستان می‌کردند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان با تقدیر از همکاری شهروندان با نیروهای فراجا در برقراری امنیت جامعه از شهروندان خواست تا هرگونه فعالیت و رفت‌ و آمدهای مشکوک افراد و اطلاعات لازم در باره اغتشاشگران و مُِحرکان ناامنی در جامعه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و ۱۱۳ حفاظت اطلاعات ارشد فرماندهی انتظامی استان اعلام کنند.

شهرستان نجف‌آباد در فاصله ۳۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار