کد خبر: 1086998
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه دشمنان امروز به دنبال به انحراف کشاندن تعلیم و تربیت هستند، گفت: همه ما به ویژه معلمان در برابر این توطئه دشمن رسالت خطیری بر دوش دارند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار جمعی از فرهنگیان استان که به مناسبت روز معلم برگزار شد، با تبریک هفته معلم گفت: معلمان به گردن همه ما حق دارند و همه ما مدیون تلاش این فرهیختگان هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تکریم مقام و جایگاه معلم وظیفه همه است، افزود: گرامیداشت مقام معلم فرصتی برای تجلیل از زحمات این قشر فرهیخته در عرصه تعلیم و تربیت است.

وی معلمی را شغل انبیا خواند و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب دینی و فرهنگی بر پایه اهداف انبیا الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه تمام دسیسه های دشمنان برای به انحراف کشاندن تعلیم و تربیت است، گفت: زمینه باید همه دست اندرکاران هوشیار باشند و در برابر توطئه های دشمن نباید غافل شد.

وی بیان کرد: نقش معلمان برای خنثی کردن این دسیسه دشمن بسیار مهم و اثرگذار است، با تربیت نسلی با ایمان، مؤمن، انقلابی و کارآمد باید سد راه دسیسه های دشمن شد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به اهمیت علم آموزی اشاره و عنوان کرد: عامل موفقیت هر جامعه را علم آموزی به معنای واقعی است و علم آموزی باید در سرنوشت یک ملت تاثیرگذار، و این مهم باید بر پایه اصول اخلاقی باشد به گونه ای که فرزندان و دانش آموزان را به سمت عدالت، اخلاق و  نفی تبعیض سوق دهد.

وی با بیان اینکه امروزه توجه به مهارت افزایی یک خلأ در آموزش و پرورش است، گفت: این ظرفیت باید درآموزش و پرورش ایجاد شود و سایر دستگاه ها و نهادها به کمک آموزش و پرورش این امر را در جامعه نهادینه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک مرکز تعلیم و تربیت نیروی انسانی است و برای همه سازمان‌ها و نهادها به پرورش نیروی کارآمد می پردازد، تصریح کرد: توجه ویژه به این نهاد تعلیم و تربیت به نفع همگان است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار