کد خبر: 1084200
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
استاندار لرستان:
زیویار، از روند افزایشی آمار بیماران کرونایی در استان خبر داد و گفت: این موضوع متأثر از مسافرت‌ها و دید و بازدیدهای نوروزی است.

به گزارش جوان از لرستان، «فرهاد زیویار»، امروز(20فروردین) در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا اظهارداشت: میزان ابتلا و بستری در لرستان اواخر سال گذشته در پایین‌ترین سطح خود قرار داشت و روند آن کاملاً نزولی بود.

استاندار لرستان افزود: در هفته گذشته روند بیماری در استان تا حدودی افزایشی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت در امکانات درمانی و تجهیزات بیمارستان‌ها ضرورت دارد مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات اهتمام داشته باشند.

زیویار به وضعیت کرونایی لرستان اشاره کرد و گفت: هم اکنون شهرستان رومشکان در وضعیت قرمز، پلدختر و دلفان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

وی بیان کرد: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، موضوع بازگشایی مدارس و سایر مراکز آموزشی و ارائه آموزش‌ها به صورت حضوری مورد تاکید قرار گرفت.

استاندار لرستان بیان کرد: در این جلسه مطرح شد که در صورت مشاهده دانش‌آموزان دارای علامت بیماری کرونا در مدارس، نسبت به عدم حضور آنها در کلاس‌های درس تصمیم گیری و اقدام لازم صورت پذیرد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار