کد خبر: 1105516
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

به گزارش جوان، مراسم افتتاح کانون ادبی وردآورد به مناسبت روز ملی شعر و ادب پارسی در روز سه شنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۷ با حضور حضور تعدادی از شاعران و نویسندگان تهران و به ویژه ادب دوستان محله وردآورد برگزار می گردد.
این کانون با برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی ادبی، فرصتی را جهت رشد و شکوفائی استعدادهای ادبی مردم این منطقه، به ویژه جوانان و نوجوانان در اختیار محله وردآورد قرار خواهد داد.
وفا قبادپور رئیس خانه فرهنگ وردآورد در سخنانی اظهار داشت ادبیات فارسی بسیار فراتر از نقشی که در تفنن و سرگرمی ایفا می کند یک مسیر پرمحتوا و غنی در زمینه بهبود شخصی، رشد مهارت های اجتماعی و همچنین یک محور مهم برای توسعه فرهنگی محلات است.
توانمندسازی جوانان از طریق کشف استعدادهای ادبی ایشان در زمینه شعر و داستان نویسی و هرگونه متنی که نگارش آن مستلزم مهارت و خردورزی باشد فرصتی بی بدیل را در اختیار آنها قرار می دهد که در تحول خود و جامعه نقش فعال ایفا کنند. به ویژه در مناطقی که از نظر سرانه مراکز و برنامه های فرهنگی و درنتیجه فرصت های بهبود و توسعه فردی و اجتماعی، برخورداری کمتری داشته اند، ادبیات و برنامه های مرتبط با آن یک روش موثر برای جبران بسیاری کمبودهاست.
علاقه مندان به منظور شرکت در این برنامه میتوانند به نشانی : بلوار اصلی وردآورد، روبروی اداره امور مالیاتی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44987352 تماس حاصل نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار