کد خبر: 1104966
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان مطرح کرد؛
منعمی، به نقش مردم در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب بوده و امروز همین مردم در ادامه راه انقلاب و مقابله با توطئه های دشمن نقش آفرین هستند.

به گزارش جوان از لرستان، «مجید منعمی»، امروز(24شهریور)، در نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مردم در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بودند و امروز نیز در صحنه های مختلف انقلاب ایفای نقش می کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان شهید مرتضی آوینی را مصداق بارز واقعیات در دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: هنوز در حوزه بیان حقایق دفاع مقدس به آثار او رجوع می‌کنیم.

منعمی بیان کرد: ردپای دولت مردمی در دفاع مقدس بوده واین دولت مردمی شعار نیست بلکه یک راهبرد برای برطرف کردن مشکلات اقشار مختلف مردم است.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز در دفاع مقدس و با عرصه ای به‌نام جنگ نرم مواجه هستیم، الگوسازی ضروری است، گفت: باید الگوسازی‌های خود را بر اساس تجربیات دوران دفاع مقدس تبیین کنیم.

امیدآفرینی رسالت خطیر رسانه ها است

منعمی به اهمیت و نقش رسانه در جامعه امروز و در عرصه جنگ نرم اشاره کرد و عنوان داشت: رسانه‌ها باید وضعیت و شرایط موجود را نسبت به زمان‌های گذشته واکاوی و تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه نقش واسط بین مردم و مسئولان را دارد، ادامه داد: امیدافرینی در جامعه رسالت خطیر رسانه است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: اصحاب رسانه باید الگوهای موفق جامعه را شناسایی و نسبت به احصای راهکارها تلاش کنند و با بیان اقدامات مؤثر و موفق مسئولان امید را در جامعه تزریق کنند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار