کد خبر: 1087363
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
استاندار لرستان:
زیویار، با اشاره به اینکه یک پنجم از جمعیت شهر خرم آباد، معادل تقریباً ۱۰۰ هزار نفر در مناطق حاشیه نشین زندگی می‌کنند، گفت: انجام کار جهادی برای رفع مشکلات این مردم ضروری است.

به گزارش جوان از لرستان، «فرهاد زیویار»، امروز(17اردیبهشت)، در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی در خرم آباد، اظهارداشت: انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه های مختلف الگوی جهان بوده است.

استاندار لرستان تفکر جهادی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و افزود: تاریخچه و تفکر گروه های جهادی به همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی بر می‌گردد.

وی به تشکیلات و نهاد جهاد سازندگی در ابتدای پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: جهاد سازندگی مانند سپاه، تبلیغات اسلامی، کمیته امداد و… جز نهادی تاسیسی انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) بود.

زیویار جهاد را از محصولات انقلاب اسلامی خواند و عنوان داشت: کارنامه درخشان جهاد را قبل و حین دفاع مقدس، در قالب سنگر سازان بی سنگر شاهد بودیم.

وی ادامه داد: وجه دینی و اعتقادی انقلاب اسلامی از وجه سیاسی آن پر رنگ تر است و با خیلی از نظامات سیاسی متفاوت است.

استاندار لرستان به فعالیت مؤثر گروه های جهادی در کشور و خودجوش بودن این گروه های جهادی اشاره و عنوان کرد: مردم پشتوانه این گروه های جهادی هستند، فعالیت این گروه های جهادی علاوه بر رفع محرومیت‌ها، موجب خود سازی هم می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه استان لرستان از حیث امکانات خدادادی شرایط خوبی دارد، اما کار همراه با اعتقاد و کار خدایی لازم دارد، گفت: با بهره مندی از ظرفیت گروه های جهادی و بسیجی به معنای واقعی می توان در راستای رفع مشکلات استان اقدام کرد.

زیویار با اشاره به اینکه یک پنجم از جمعیت شهر خرم آباد، معادل تقریباً ۱۰۰ هزار نفر در مناطق حاشیه نشین زندگی می‌کنند، عنوان کرد: این افراد از کمترین امکانات برخوردار هستند و نیازمند کار جهادی هستند.

وی بیان داشت: دولت در کنار گروه های جهادی می‌تواند قدم‌های خوبی را در راستای کم کردن مشکلات این مناطق بردارد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار