کد خبر: 1122551
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
معاون استاندار لرستان:
منعمی، بر ضرورت آشنایی دستاوردهای انقلاب بین نسل امروز و مقابله با توطئه های دشمن تأکید کرد و گفت: آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب لازمه امیدآفرینی در جامعه است.

به گزارش جوان از لرستان، مجید منعمی، امروز(22آذر)، در جلسه شورای آموزش‌وپرورش بروجرد که در سالن جلسات اداره آموزش‌وپرورش شهرستان برگزار شد، به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت اشاره کرد و اظهارداشت: مقام معظم رهبری بر امیدافزایی در بین جامعه تأکید دارند یک بخش از این جامعه دانش‌آموزان هستند.

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد افزود: از راهکارهای افزایش امید در بین دانش‌آموزان برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت است.

وی امید را یکی از کلید واژه های بیانیه گام دوم خواند و گفت: امید به آینده باید در بین دانش‌آموزان تقویت شده و افزایش یابد.

منعمی با بیان اینکه هدف از برگزاری این اردو آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای نظام است، گفت: با برنامه ریزی باید دانش اموزان ببینند که در حوزه نانو، هسته‌ای، لیزر، پزشکی و حوزه‌های مختلف در چه جایگاهی قرار داریم و چه اقداماتی صورت می گیرد.

معاون استاندار لرستان با تأکید بر اینکه برگزاری راهیان نور به ‌عنوان موضوع جدی در نظر گرفته شود، گفت: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس از بستر همین راهیان نور اتفاق می‌افتد.

منعمی به هجمه دشمن اشاره کرد و افزود: هجمه دشمن بیشتر بر آموزش ‌وپرورش بوده و گسترده کار نباید دلیلی شود که نظارت کافی بر مدارس صورت نگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار