کد خبر: 1105536
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن گفت: امروز دشمن به دنبال التهاب آفرینی بوده و برای مقابله با توطئه های دشمن باید وحدت بین نیروهای انتظامی و امنیتی با مردم حفظ و تقویت شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، صبح امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که به طور همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: دفاع مقدس قطعه‌ای از تاریخ این سرزمین متمدن و کهن است که حماسه و ایثارش بر تارک افق حماسه و ایثار همه آزادگان می‌درخشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: رزمندگان دفاع مقدس، فرهنگ جبهه و جنگ را برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی می‌دانستند.

وی با اشاره به اینکه مادران و همسران فرزندان و همسران خود را راهی جبهه می‌کردند، خاطرنشان کرد: این‌ها برگرفته از فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) است و امروز تداوم آن را راهپیمایی اربعین می‌بینیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه امروز دفاع از اسلام به عنوان یک تکلیف است، عنوان کرد: همه ما در این زمینه رسالت خطیری بر دوش داریم.

وی بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن تاکید کرد و گفت: همان دشمنان که سبب به وجود آمدن جنگ تحمیلی شدند، امروز نیز به دنبال التهاب‌آفرینی هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: امروز دشمنان ما با بهانه قرار دادن یک موضوع کاملا احساسی، هجمه شدید رسانه‌ای را علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کرده است.

وی بر ضرورت وحدت ملت و نیروهای مسلح تاکید و عنوان کرد: باید در برابر توطئه های دشمن آگاه بود و دشمن بداند محکم و استوار پای نظام اسلامی ایستاده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه جمهوری اسلامی، اسلامی است و حاکمیت قرآن و احکام در این نظام حرف اول را می‌زند، عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تعطیل‌بردار نیست.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه فرزندی از فرزندان ایران زمین از دنیا رفته همه ما متاسف هستیم، خاطرنشان کرد: علت این حادثه بررسی می شود و اما دشمنان نظام در سه مرحله شامل جنگ رسانه‌ای، تحریک احساسات برای ایجاد بلوا و آشوب و خودزنی و کشته‌سازی مراحل عملیات خرابکارانه به دنبال اهداف خود در ایران اسلامی هستند که باید هوشیار بود.

وی تأکید کرد: مسئولان قضایی و امنیتی بیش از این با دشمنان نظام مماشات نکنند و نگذارند نظام اسلامی خدشه‌دار شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار