کد خبر: 1102956
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

ایزوگام پلاس انتخابی طلایی برای ایزوگام در شهریار

رپورتاژ آگهی/ چنانچه در شهریار، البرز و حومه ساکن می باشید میتوانید پروسه بازسازی و تعمیر ایزوگام منزلتان را به ایزوگام پلاس محول کنید. ایزوگام پلاس به عنوان یکی از نمایندگی های اصلی ایزوگام در شهریار با ارائه خدمات نصب و تعمیر ایزوگام با کمترین هزینه می باشد. اگر تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری درباره چگونگی فعالیت ایزوگام پلاس کسب کنید تنها کافیست با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

علت ضرورت ایزوگام کاری پشت بام ساختمان ها

در حال حاضر یکی از چالش های کلیدی در مبحث ساخت و ساز، عایق بندی ساختمان هاست. این امر با هدف پیشگیری از تاثیرات ناشی از خورشید و تغییرات شرایط جوی مثل بارش برف، باران و باد انجام می گیرد. به طور کلی به منظور عایق کاری سازه می توان از مواردی چون شیروانی نمودن ساختمان، ایزوگام و آسفالت و … کمک گرفت. اما پرسش کلیدی این است که کدام حالت می تواند بهترین گزینه باشد؟

صفحات ایزوگام از متریالی چون فایبرگلاس + قیر تولید شده اند. این ترکیبات برای استفاده در انواع سقف ها، زیرزمین، پل و  غیره کاربردی هستند. فرقی ندارد که ساختمان شما مسکونی، تجاری، تفریحی و یا هر نوع دیگری باشد؛ میتوانید از این راهکار به منظور عایق نمودن سازه بهره بگیرید.

قیر استفاده شده در این روش مخلوطی از چندین ترکیب (مایعات آلی) بوده و از مشخصه های کلیدی آن چسبندگی بالا است.

هنگامی که مبحث بازسازی و یا نوسازی یک سازه در میان باشد بدون شک یکی از مسائل مطرح شده مقاوم سازی و عایق بندی ساختمان است. چرا که همین موضوع به ظاهر ساده می تواند عمر یک سازه را تعیین کند. ضمن آنکه این مسئله موجب آسایش بیشتر ساکنین خواهد شد.

لازم به ذکر است که ایزوگام می تواند به اشکال مختلفی چون صفحه ای و یا مایع استفاده شود. اما اشکال رولی جزء نمونه های متداول و محبوب هستند و اغلب افراد به دلیل اجرای آسان و اقتصادی بودن، آن را برمی گزینند.

به طور کلی ایزوگام ها بر اساس متریال و برند تولیدی دارای طبقه بندی های متفاوتی هستند. در ادامه بیشتر در مورد این ترکیبات صحبت می کنیم.

ایزوگام پلاس انتخابی طلایی برای ایزوگام در شهریار

ایزوگام در شهریار

انواع ایزوگام در شهریار بر اساس متریال

1_ دسته اول، پلی پروپیلن

این ترکیب که از قیر گرفته شده در برابر آب نفوذ ناپذیری ویژه ‌ای دارد و به صورت رول تولید می گردد. هر رول شامل صفحاتی به اندازه 1*10 متر با مساحتی معادل 8.7 متر مربع می باشد. به علت خاصیت ضد آب بودن قوی، در اغلب ساختمان ها کاربردی است. شما میتوانید از این ترکیب در سقف های همتراز و صاف بتنی و یا فضاهایی با مساحت کم بهره بگیرید. البته قادر هستید در فضاهای دیگری چون دیوار های حامل و زیرزمین ها نیز از آنها کمک بگیرید.

2_ دسته دوم، استایرن بوتادین استایرن (SBS)

دومین ایزوگام موجود در ایزوگام پلاس این مورد است و در گروه لاستیک های مصنوعی جای دارد. در حقیقت یک نوع الاستومر پلاستیکی ترمو می باشد. همانطور که از نام آن پیداست از ترکیباتی چون استایرن و بوتادین مشتق شده و هنگامی که با قیر همراه شود می تواند مقاومت بسیار خوبی در مقابل سایش ایجاد نماید. حضور این ترکیب موجب منعطف شدن و کشسانی بیشتر در قیر خواهد شد. با این تفاسیر میتوان از آن در مواردی چون بازسازی پشت بام ها، سنگ فرش ها و یا درزگیری استفاده نمود.

3_ دسته سوم، لایه قیر چسبنده (SAM)

سومین مورد استفاده شده در مجموعه ایزوگام در شهریار این صفحات ایزوگامی هستند. این صفحات پلیمری از پلی پروپیلن و یا پلی استر مشتق شده اند و به شکل چسبناک تولید می شوند. شما میتوانید آنها را بر روی  پارچه لمینت و یا سقف به کار ببرید.
با ظهور این ترکیبات ایزوگام های قدیمی تا حدودی منسوخ شدند. چرا که به علت چسبنده بودن آنها، دیگر نیازی به حضور مشعل نخواهیم داشت. همین موضوع سبب سرعت بخشیدن به کار و ایمن اجرا شدن عملیات خواهد شد. از دیگر مزایای این صفحات می توانیم به ضخامت کمتر آنها اشاره کنیم. از طرفی به علت متریال استفاده شده به نوعی دوستدار محیط زیست محسوب می شوند.

هر یک از این ایزوگام ها می توانند مزایا و آپشن های خاص خود را داشته باشند. اما نکته کلیدی این است که هر یک در یک فضای خاص می تواند بهترین گزینه باشد. از این رو توصیه ما این است که پیش از خرید و اجرای عملیات با کارشناسان و متخصصان این حوزه مشورت کنید.

ایزوگام پلاس انتخابی طلایی برای ایزوگام در شهریار

نصب ایزوگام

خدمات ایزوگام در شهریار

یکی از مواردی که در حین اجرای ایزوگام و عایق بندی ساختمان باید مد نظر قرار گیرد استفاده از نصاب با تجربه و دوره دیده است. با انتخاب این مجموعه می توانید با توجه به ویژگی های ساختمان و پروژه، نصابی را برگزینید که با شرایط و هزینه های شما متناسب باشد.

ما سعی داریم تا ضمن ارائه خدمات با کیفیت، هزینه های جانبی را کاهش دهیم. این مجموعه پس از سالها تلاش و کسب رضایت مشتریان توانسته به یکی از پیشتازان نصب ایزوگام در شهریار مبدل شود. این تیم آماده است تا با قیمت رقابتی، عملیات را به شکل حرفه ای و در کوتاهترین زمان ممکن برای شما اجرا کند.

 

در چه شرایطی استفاده از ایزوگام الزامی است؟

در حین مواجهه با مشکلاتی چون: مشاهده رطوبت در زیر زمین، بوی رطوبت و کپک، مشاهده لکه های آب بر روی سقف یا طبقات نزدیک به پشت بام و فرورفتگی پایه ها بایستی سریعا ایزوگام کاری را آغاز نمایید.

البته در برخی از موارد این پروسه چند منظوره بوده و می ‌توان با کمک آن چندین مشکل را برطرف نمود. اما در طرف مقابل بعضی ایزوگام ها تنها برای شرایط ویژه‌ ای تولید می شوند.

چنانچه برای رفع مشکلات اشاره شده به دنبال ایزوگام در شهریار و حومه هستید مجموعه ما آماده خدمت رسانی به شماست. برای اطلاع دقیق از هزینه ها و مراحل نصب به واسطه شماره های تماس موجود در سایت سوالات خود را از کارشناسان ما جویا شوید.

بازسازی و مرمت پشت بام

از آنجایی که پشت بام بیش از سایر بخش ها در معرض تغییرات دمایی و برف و باران است لذا آسیب پذیرتر نیز خواهد بود. طول عمر سقف با توجه به متریال به کار رفته حدود پانزده الی سی سال تخمین زده می شود. این در صورتی است که یک سازه ممکن است بین 50 الی 60 سال عمر کند. بعضا به علت نصب غیر اصولی ایزوگام شاهده نشت آب از سقف، زودتر از زمان موعد هستیم. اینجاست که به کارگیری یک پیمانکار با تجربه و مطمئن و اجرای استاندارد عملیات بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

ایزوگام پلاس ضامن سقف روی سر شما

به منظور دریافت بهترین نتیجه در عایق بندی ساختمان لازم است تا فاکتورهای کلیدی رعایت شود. این فاکتورها شامل "استفاده از بهترین نوع ایزوگام" و "اجرای استاندارد" است. چنانچه عملیات به شکل صحیح و با کیفیت اجرا گردد؛ سقف می تواند تا سالها در برابر شرایط جوی پایدار باشد.

یکی از موارد کلیدی در ضمن اجرای پروژه این است که صفحات بدون کوچکترین حباب و چین خوردگی بر روی سقف نصب شوند.

از خدمات ایزوگام پلاس در شهریار استفاده کن

اگر به دنبال قیمت نصب ایزوگام در شهریار می باشید مجموعه ایزوگام پلاس با ارائه مدل های متنوع و قیمت های مناسب ایزوگام می تواند پاسخگوی انواع شرایط و سازه های شما باشد. با انتخاب این گروه سقف خود را تا سال ها بیمه خواهید کرد.

این مجموعه نسبت به مسئولیت و خدمات خود به شکل متعهدانه برخورد خواهد کرد. اولویت کاری و تمرکز ما رضایت مشتریان و ارائه خدمات استاندارد است. از این رو می توانید با خیالی آسوده عملیات بازسازی و یا عایق کاری پشت بام ساختمان خود را به ما بسپارید. در صورتی که نیاز به خدمات ایزوگام در شهریار دارید برای کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ایزوگام پلاس تماس حاصل نمایید.

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار