کد خبر: 1102252
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛
رضایی کوچی، تکمیل محور ازنا- شازند را مطالبه مردم خواند و گفت: برای تکمیل این پروژه باید منابع مورد نیاز تزریق شود.

به گزارش جوان از لرستان، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز(2شهریور)، در بازدید از محور ازنا-شازند با بیان اینکه جاده ازنا- شازند از محورهای مهم کشور است، اظهارداشت: از این محور به عنوان کریدور شمال به جنوب یاد می‌شود و عمده بار جنوب کشور از شهرستان ازنا به سمت مرکز عبور می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت تکمیل محور ازنا-شازند، افزود: انتظار می‌رود با توجه به سفر رئیس مجلس و معاونین وزیر راه و شهرسازی به لرستان منابع موردنیاز طرح تزریق و تکمیل شود.

وی ادامه داد: در راستای تسریع در روند این پروژه تصمیم گرفته شد که تغییری در پیمانکار آن داده و پیمانکاری انتخاب شود که توان کاری و مالی بیشتری داشته باشد و بتواند در زمان کوتاه تری پروژه را تکمیل کند.

کوچی رضایی در ادامه با اشاره به پیشرفت کند تصفیه‌خانه فاضلاب ازنا، خاطرنشان کرد: باید هرچه سریعتر این طرح تکمیل و مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه تاکید مجلس شورای اسلامی به دولت که اولویت بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشد، گفت: در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام ظرفیتی را در بودجه از جمله تهاتر نفت و تسهیلات بانکی در قالب ماده ۵۶ و افزایش منابع مالی برای پروژه‌های نیمه‌تمام به ویژه در مناطق محرومی همچون لرستان فراهم کرده‌ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار