کد خبر: 1096416
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان:
طهماسبی، گفت: تکمیل پروژه‌های کتابخانه عمومی در سطح استان نیازمند توجه مسئولان به بحث اعتبارات است.

به گزارش جوان از لرستان، «فرشته طهماسبی»، امروز(20 تیر)، در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان اظهارداشت: توجه مسئولان در بحث اعتبارات جهت تکمیل پروژه‌های کتابخانه عمومی در سطح استان ضروری است.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به اینکه این پروژه ها از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند، افزود: پروژه‌های ساخت کتابخانه های عمومی سطح استان از جمله پلدختر و دورود از پیشرفت بالایی برخوردار هستند و امکان به بهره برداری رسیدن آنها در سال جاری وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: به بهره برداری رسیدن این کتابخانه ها در آینده نزدیک، کاهش چشمگیر فاصله سرانه فضای مطالعه در استان نسبت به استانداردها را در پیش رو خواهد داشت.

طهماسبی با اشاره به پروژه کتابخانه مرکزی به عنوان قدیمی ترین پروژه فرهنگی استان، گفت: تجهیز کتابخانه مرکزی بلافاصله پس از تکمیل پروژه از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه  طبقه همکف کتابخانه به صورت کامل تکمیل و محوطه در حال تکمیل است، گفت: طبقه منفی یک هم پیشرفت بالای دارد، انتظار می‌رود اعتبارات برای تکمیل طبقه منفی یک هم به گونه‌ای باشد که به زودی این قسمت نیز از کتابخانه مرکزی تکمیل شود.

طهماسبی در پایان بر ضرورت وجود کتبخانه های سیار تأکید کرد و عنوان داشت: برای خرید خودرو کتابخانه سیار نیازمند مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار