کد خبر: 1092899
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور خبر داد؛
خطیبی، از اجرای 36 طرح ریلی در کشور خبر داد و گفت: احداث پروژه راه آهن بروجرد از پروژه های مهم بوده و در این راستا همراهی مردم منطقه با پیمانکار پروژه مهم است.

به گزارش جوان از لرستان، «عباس خطیبی»، امروز(25خرداد)، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات احداث راه آهن بروجرد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: استان لرستان با پروژه های ریلی آشنا است.

معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور احداث راه آهن در شهرستان بروجرد را حیاتی خواند و افزود: وصل بروجرد به ملایر و دورود و نوسازی راه آهن از تهران به جنوب و غرب کشور از برنامه های ما است.

وی خاطرنشان کرد: مسیر ریلی از تهران به همدان ساخته شده و همدان به ملایر در حال اجرا است ادامه مسیر از ملایر به سمت بروجرد مطالعات آغاز شده و از بروجرد به دورود نیز اجرا می شود.

خطیبی همراهی مردم منطقه با پیمانکار پروژه را ضروری خواند و بیان کرد: با توجه به اینکه پروژه راه آهن بروجرد در منطقه کشاورزی است اجازه نخواهیم داد حقی از کسی ضایع شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه آهن بروجرد با توان بیشتری از طرف نمایندگان و دستگاه‌های مرتبط دولتی در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: امید است در راستای به ثمر رسیدن هرچه زودتر این پروژه همکاری ها بیشتر شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار