کد خبر: 1100515
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: رسانه های گروهی و خبرنگاران در زمینه جوانی جمعیت و نیز تعالی و رشد سلامت جامعه نقش محوری و تاثیرگذار دارند.

بهمن نقی پور در جلسه کمیته های تخصصی قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه همه به خصوص رسانه ها باید در زمینه ترویج و رونق امر ازدواج و فرزندآوری پای کار بیایند، افزود: ترغیب، تشویق ،پرداخت رسانه ای در قالب مصاحبه و گزارش های خبری از خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر، یکی از ابزارهای مهم در راستای تعالی سلامت و جوانی جمعیت است.

وی از مدیران میانی دانشگاه علوم پزشکی در رده های مختلف خواست تا با هماهنگی کامل در راستای تحقق برنامه های قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت قدم بردارند.

نقی پور ضرورت ایجاد امکانات رفاهی برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز را یادآور شد و اظهار داشت: در این راستا ضروری است زمینه دورکاری ویژه مادران باردار طبق قانون مورد توجه ویژه قرار بگیرد و مصوبات کمیته ها باید بررسی و تسریع در روند اجرایی آنها اتخاذ شود.

وی با تاکید بر ضرورت تسهیل شرایط ازدواج در جامعه، گفت: یکی از بزرگ ترین امور خیری که انسان می تواند در پیشگاه خدای متعال انجام دهد تشویق و فراهم کردن شرایط ازدواج مسلمین است چرا که با تحقق این هدف بسیاری از حواشی و مشکلات عدیده جامعه اصلاح خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنین با تبریک روز خبرنگار، تقارن این روز با عاشورای حسینی را به فال نیک گرفت و افزود: این تقارن اهمیت مسئولیت زینب گونه خبرنگاران انقلابی و ولایی را بیش از پیش برایمان یادآور می شود.

نقی پور اظهار داشت: حضرت زینب (س) با صبوری و مقاومت پیام قیام سیدالشهدا را به گوش جهانیان تا روز قیامت رساندند و با بیان شیوا و علی گونه خود کاخ کفر و استکبار و دروغ را با شجاعت تمام و در مرکز همان کفر در هم کوبیدند و بدون تردید اقتدا به آن حضرت در روایت صادقانه و خالصانه، دقیق و واقع بینانه و مقابله با تحریف و شایعه از ملزومات جهاد تبیین می باشد که همانا خبرنگاران در صف مقدم این جهاد در نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر