کد خبر: 1096723
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
نخستین جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی گوهرشاد به همت و پیشرانی مجموعه‌های مردمی عرصه عفاف و حجاب و تسهیل گری و تنظیم گری دستگاه‌ها و نهاد‌ها از ۱۸ تیرماه لغایت ۲۹ تیرماه در اراضی عباس آباد، کوشک باغ هنر برگزار می‌شود.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: محمد حسن جعفر زاده دبیر جشنواره ملی گوهرشاد در نشست خبری این جشنواره افزود: این جشنواره که در بخش‌های مختلف اعم از: پویش‌ها و مراسم‌های گوهرشاد، نمایشگاه‌های تخصصی گوهرشاد، مسابقات فرهنگی هنری گوهرشاد، بازی‌های حجاب و عفاف گوهرشاد، نشست‌های کارشناسی گوهرشاد و رویداد تجربه نگاری و ایده پردازی گوهرشاد» ۱۸ لغایت ۲۹ تیرماه برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره ملی گوهرشاد افزود: هدف جشنواره هم افزایی فعالیت‌های حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با حمایت دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های انقلابی از یک سو و شناسایی و تعمیم تجربه‌های موفق و ایده‌های خلاقانه در این عرصه است.

جعفرزاده ادامه داد: افتتاحیه نمایشگاه و نشست‌های جشنواره گوهرشاد تهران، شنبه ۲۵ تیرماه در کوشک باغ هنر می‌باشد، علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه و حضور در نشست‌ها می‌توانند به محل نمایشگاه مراجعه نمایند. همچنین اختتامیه جشنواره گوهرشاد ۲۹ تیرماه است که با حضور گروه‌های فعال عرصه حجاب و عفاف و مسئولین دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود.

وی افزود: پیام ما در بخش پویش گوهرشاد علاوه بر نشان گذاری عفاف و حجاب به عنوان زیبایی اصیل، تاکید بر افتخار بودن این پوشش ایرانی اسلامی برای زنان و مردان این سرزمین است.

در این ارتباط محتوا‌های رسانه‌ای تهیه شده که در فضای مجازی با هشتک #گوهرشاد و #حجاب_ من _افتخار_من منتشر می‌شود.

ایشان ادامه داد: دبیرخانه دائمی این جشنواره تشکیل شده است که علاقه‌مندان جهت ثبت نام و ارزیابی در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت goharshadevent.ir مراجعه و دراین جشنواره شرکت نمایند.

همچنین به برگزیدگان و برندگان بخش‌های مختلف جشنواره در قالب جایزه ملی گوهرشاد تقدیر خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار