کد خبر: 1080792
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:
ستاری، از کتابخانه های عمومی به عنوان ابزار مهمی در اشاعه فرهنگ مطالعه یاد کرد و گفت: کتابخانه های عمومی جزو اموال بیت المال بوده و باید مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش جوان از لرستان، دکتر«بهرام ستاری»، امروز(11اسفند)، در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان بر لزوم حمایت از کتابخانه‌های عمومی استان تاکید کرد و اظهارداشت: کتابخانه های عمومی در سطح استان جزو اموال بیت المال محسوب می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: کتابخانه های عمومی ابزار مهمی در اشاعه فرهنگ مطالعه هستند و مجریان ساخت و ساز کتابخانه های استان در صورت عدم انجام تعهدات خود در فرصت آتی به مراجع قانونی و نظارتی معرفی خواهند شد .

وی با بیان اینکه حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات به گونه ای باشد که دستور کارها با همکاری و پیگیری به نتیجه برسد، گفت: در جلسات بعد دستور کارهای جدید مطرح و مورد بررسی قرار گیرد و هر جلسه خروجی مثبت برای مردم در بر داشته باشد .

ستاری بیان کرد: اداره کل کتابخانه های استان به عنوان متولی و پیگیری کننده مصوبات نقش مهمی در ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و همکاری برای به نتیجه رساندن مصوبات بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی عضو انجمن علی رغم وظایف ذاتی که بر عهده دارند باید تمام تلاش خود را در جهت پیگیری و به نتیجه رساندن مصوبات جلسه انجمن کتابخانه های عمومی به کار گیرند، تصریح کرد: تمامی تصمیماتی که در این جلسه گرفته می‌شود در راستای غنی سازی فرهنگ استان است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه جلسه امروز با پیگیری چهار دستور کار در زمینه بررسی وضعیت کتابخانه پروین اعتصامی خرم آباد، کتابخانه شهید ساکی بروجرد، رفع مسائل و مشکلات پروژه‌های کتابخانه‌های شهرستان بروجرد، الیگودرز و مساعدت و همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد، گفت: با توجه به تصمیماتی که در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی لحاظ می شود بسیار مهم است مدیران دستگاه‌های اجرایی و سایر همکاران آنها با اختیار تام و با اطلاع کافی از مسائل مورد بحث در جلسه حضور یابند تا بتوان تصمیمات را با اثرگذاری بالاتری اتخاذ کرد . 

 

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار