کد خبر: 1094583
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی «ترنج» با هدف تجلی هنرهای اسلامی در صنایع دستی در کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.
 

جشنواره ملی و بین‌المللی «ترنج» که با همکاری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، انجمن بانوان کارآفرین عقیق، سازمان ارتباطات اسلامی و کانون هنری دایا برگزار خواهد شد، طی فراخوانی از هنرمندان جهت ارسال آثار خود از اول تا ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۱ دعوت به عمل می‌آورد.

موضوع جشنواره ملی و بین‌المللی «ترنج»، «تجلی هنرهای اسلامی در صنایع دستی» است که علاقه‌مندان می‌توانند با تکنیک و سبک آزاد آثار خود را به صورت تابلو در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و آثار حجم و مجسمه خود را حداکثر به طول ۵۰ سانتی‌متر تا پایان  تیر ماه به دبیر خانه همایش ارسال کنند.

همچنین در مرحله نخست برای شرکت در جشنواره می‌توانند با شماره دبیر جشنواره ارتباط برقرار کرده و در واتساپ به شماره ۰۹۳۸۶۵۷۳۴۶۲ پیام دهند تا فرم شرکت در جشنواره را دریافت کنند. لازم به ذکر است پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان در مرحله نخست با هماهنگی دبیر جشنواره، آثار در تاریخی که متعاقبا اعلام خواهد شد به دبیرخانه متمرکز جشنواره در تهران تحویل داده می‌شود.

در پایان هیات داوران با اهدای گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان و تقدیر از برگزیدگان در مراسم اختتامیه که در کوشک باغ هنر برگزار خواهد شد اهدای جوایز و قدردانی از هنرمندان شرکت کننده صورت می‌گیرد.
زمان برگزاری اختتامیه جشنواره و اعلام نتایج دوم تا ششم شهریورماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار