کد خبر: 1093643
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: ۸۲۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید نهاده به مرغداران و دامداران استان اردبیل پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اردبیل اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی استان باید نسبت به رصد مستمر نحوه پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات در این زمینه اقدام کنند.

وی افزود: برای تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز استان کمبودی وجود ندارد و تولیدکنندگان و فعالان این بخش می‌توانند نیازهای خود را تأمین کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: در زمینه جوجه‌ریزی نیز هماهنگی‌های لازم با مرغداران انجام شده و برای تامین نیازهای تسهیلاتی آنها در خصوص خرید نهاده‌ها اقدام می‌شود.

عبداللهی  به اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های مرتبط همکاری مطلوبی در اقدامات از جمله تامین اقلام ضروری، کنترل بازار و مساعدت تولیدکنندگان برای دریافت تسهیلات و جلوگیری از کمبود اقلام در بازار داشته‌اند و گروه‌های بازرسی برای جلوگیری از تخلفات احتمالی به‌صورت شبانه‌روزی از نانوایی‌ها و فروشگاه‌های مختلف بازدید می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر