کد خبر: 1071836
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
دفترنماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه سه محور سرمایه، نیروی کار و مدیریت چرخه تولید و اشتغال هستند، گفت: مشکلات امروز در عرصه تولید و اشتغال این سه محور هستند که نیازمند بررسی است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(18آذر) در دیدار با مدیرشرکت صدرفولاد خرم آباد با بیان اینکه چرخه تولید و اشتغال حول سه محور سرمایه، نیروی کار و مدیریت می چرخد، اظهارداشت: مشکلات امروز مملکت به علت کاستی درسه محور سرمایه، نیروی کار و مدیریت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: کارخانه صدرفولاد از سال ۸۶ پایه گذاری شده و الان ۱۴ سال از آن می گذرد و تعطیلی اینگونه کارخانه ذهنیت بدی برای جوانان ایجاد کرده است و به معنای دیگر بی اعتماد شدند و باید عملا شاهد راه اندازی و تولید کارخانه ها شوند.

وی مسئله آب استان لرستان رایک مسئله ملی دانست و اظهار کرد: این مهم عزم ملی می خواهد و اینکه صنایع آب بر و کشت های آبدوست را به سمت استان های کویری می برند به علت سوء مدیریت در گذشته بود و این سوء مدیریت نباید برسردولت سیزدهم خالی کنیم از طرفی دیگر باید به دولت فرصت منطقی بدهیم و دولت این مشکل را اصلاح کند نه اینکه یک اشتباه را مجدد تکرارکند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه یکی از درخواست های ما از رئیس جمهور در سفر به لرستان این است که ما نیاز نداریم از استان های دیگر آب برای ما بیاورید خودمان آب داریم، عنوان داشت: می توانیم صنایعی همچون فولاد، ذوب آهن داشته باشیم و مشکلی در تامین آب نداریم.

وی بیان داشت: مدیران شرکت صدرفولاد خرم‌آباد باید در کنارطرح توسعه شرکت تا پایان سال یک هزار و 400 نیروی متخصص و متعهد را در دستورکار خود قرار بدهند و تولید را تثبیت کنند.

محصولات صدرفولاد باید با برند لرستان تولید شوند

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه محصولات صدرفولاد باید با برند لرستان تولید شوند، بیان کرد: تصریح کرد: کار در صدرفولاد باید با قدرت شروع شود تا ذهنیت تعطیلی کارخانه های استان از ذهن جوانان پاک شود و نباید جذب نیرو براساس رابطه باشد و معیار جذب تعهد و تخصص باشدالبته به نیروهای بومی توانمند و متخصص توجه بیشتری شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: امیدواریم کارخانه صدرفولاد با حداکثرظرفیت به زودی کار تولید را آغاز کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار