کد خبر: 1091656
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین رییس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرعامل تراکتورسازی ایران این دو مجموعه دانشگاهی و صنعتی از توانمندی‌ها و قابلیت‌های هم بهره مند می‌شوند.

 تفاهمنامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به امضای محمدمهدی طهرانچی و مصطفی وحیدزاده رسید.
هدف از انعقاد این تفاهم نامه استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و تراکتورسازی به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و هم افزایی بیشتر است.
براساس این تفاهم نامه؛ دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه صنعتی تراکتورسازی ایران در بهره مندی از پتانسیل های طرفین، ارائه خدمات مشاوره ای و انجام مطالعات پژوهشی و اجرایی در خصوص پروژه های در حال احداث و آتی،  انجام پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی در جهت صنعتی سازی آن و بکارگیری اساتید و دانشجویان نخبه بعد از پایش در کمیته راهبردی مشترک، انجام امور مربوط به مجوزهای بین المللی برای دستاوردهای علمی و عملی مشترک،  برگزاری سمینار، کارگاه و همایش های علمی مشترک و بازدیدهای علمی و کارآموزی دانشجویان همکاری خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر