کد خبر: 1091421
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
رییس دانشگاه ادیان قم:
حجت‌الاسلام والمسلمین نواب با بیان اینکه انقلاب راه خود را در جهان پیدا کرده است، گفت: راه انقلاب توسط مردم ادامه دارد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۱5 خرداد که در در حوزه علمیه خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه ۵۹ سال از قیام خونین ۱۵ خرداد می‌گذرد، گفت: هرساله این روز از ارزش والاتری برخوردار می‌شود.

رییس دانشگاه ادیان قم افزود: امام راحل سال ۴۲ یک تحول جهانی آفرید و انقلاب اسلامی را در جهان مطرح کرد و به جهان حرکت داد.

وی امام خمینی«ره» شناسنامه و هویت ما است، عنوان کرد: امام راحل به دنبال جنگ، ترور و خشونت نبود و از سال ۴۲ تا ۵۷ رژیم شاهنشاهی اجازه به دست گرفتن تفنگ را به هیچ گروهی نداد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب بیان کرد: انقلاب اسلامی صلح جهانی را برپا کرد و رهبران جهان، خود را مدیون امام می دانند.

وی با بیان اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی رهبر آزادی‌خواهی و استقلال ملت ها بود، گفت: امام راحل  راهی را شروع کرد که با قدرت توسط مردم ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب به وجود مشکلات اشاره کرد و گفت: این مشکلات را ابرقدرت های جهان بر ما تحمیل کرده اند اما نباید مشکلات ما را خسته کند، چراکه با همت و تلاش جهادی برطرف می‌شود.

رییس دانشگاه ادیان قم در پایان با بیان اینکه انقلاب راه خود را پیدا کرده است، گفت: خوانده شدن سرود «سلام فرمانده»، در کشمیر نشانه حرکت صحیح انقلاب اسلامی ایران در خارج از مرزها است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار