کد خبر: 1089017
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
مدیرکل راه و شهرسازی استان:
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان از محل فاینانس بانک‌ها برای توسعه بزرگراه ها و راه های اصلی استان اردبیل اختصاص یافته است.

 به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محبوب حیدری در جلسه شورای معاونین اظهار کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان از طریق فاینانس بانکی برای تکمیل بزرگراه‌های استان اختصاص یافته که ۴۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به بزرگراه اردبیل – سرچم است که بانک صادرات تامین آن را متقبل شده است.

وی ادامه داد: برای محور ارتباطی کلور – درام ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک مسکن تامین خواهد شد و برای محور پارس آباد – سربند – مشگین شهر نیز ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک ملت تامین اعتبار می شود.

حیدری با بیان اینکه ۳۸۰ میلیارد تومان نیز قرار است از محل ماده ۵۶ برای محور ارتباطی اردبیل – سراب تامین شود، تصریح کرد: با اختصاص این منابع گام های جدی در تکمیل پروژه های بزرگراهی استان برداشته خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: برای تکمیل پروژه‌های در حال احداث بزرگراهی استان ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تأمین آن کار دشوار و سختی است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل تمامی پروژه‌های بزرگراهی استان ۱۶ هزار میلیارد تومان منابع نیاز است، خاطرنشان کرد: با همدلی و همراهی مضاعف مسئولان استانی، سازمان برنامه‌وبودجه و نمایندگان استان در فصل بودجه‌ریزی می‌توانیم بخشی از این منابع و اعتبارات موردنیاز را از ردیف ملی تأمین کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر