کد خبر: 1087346
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
معاون استاندار اردبیل:
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و ارزش‌های راهبردی مناطق مختلف استان برای رونق تولید و اشتغال‌زایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رضا قاسمیان در جلسه رسیدگی به مطالبات مردم اصلاندوز مغان اظهار کرد: برای توسعه متوازن استان و حل مشکلات مردم باید بر اساس ظرفیت‌های بومی مناطق نسبت به هدایت سرمایه‌های سرگردان و غیرمولد تلاش کنیم.

 وی بر لزوم استفاده از سرمایه های ارزشمند موجود در استان برای بهبود نظام اقتصادی و معیشتی و اشتغال‌زایی تاکید کرد و افزود: باید با استفاده از این ظرفیت‌ها نارسایی‌ها را برطرف کرده و امید و نشاط را در جامعه ارتقا دهیم.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه خدمت‌رسانی صادقانه و شبانه‌روزی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند گره اقتصادی و معیشتی مردم را باز کند، افزود: با هدف‌گذاری‌های صحیح می‌توانیم مسیر اصلاح و بهبود امور را هموار کرده و اقدامات مهم و اساسی برای حل مشکلات مردم داشته باشیم.

قاسمیان هدایت سرمایه‌های سرگردان و غیرمولد، تسهیل صدور مجوزها، اشتغال، دغدغه شهرداری و شوراها، پیگیری مصوبات استاندار، استفاده از فرصت‌های مرزی، مشکلات کشاورزان و عشایر، مسائل بهداشت و درمان و فضاها و امکانات ورزشی و فرهنگی را از موضوعات مطرح شده در دیدار با اهالی منطقه مغان ذکر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر