کد خبر: 1067229
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
امام جمعه دورود مطرح کرد؛
حجت الاسلام حسینی نوری گفت: انجام کار فرهنگی باید به دور از موازی کاری صورت گیرد چراکه این اقدام سبب به هم ریختگی اوضاع فرهنگی جامعه می شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، ظهر امروز در دیدار با مسؤولان انجمن های فرهنگی وهنری اداره ارشاد شهرستان دورود و مسؤولان کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: با استفاده از ظرفیت ها باید در جهت استمرار کارهای فرهنگی اقدام شود.

امام جمعه دورود با بیان اینکه استمرار کار فرهنگی نیازمند حمایت مالی است، افزود: انجام کارهای فرهنگی باید به دور از موازی کاری صورت گیرد.

وی در ادامه بیان داشت: موازی کاری فرهنگی سبب به هم ریختگی اوضاع فرهنگی جامعه شده و برای رشد فرهنگ باید اقدامات فرهنگی با مدیریت و برنامه ریزی انجام شود.

حجت الاسلام حسینی نوری با بیان اینکه هنر ابزاری برای انتقال ارزش های دینی، فرهنگی و اجتماعی است، گفت: با برنامه ریزی مناسب در قالب هنر می توان زیبایی های انقلاب و ارزش های دینی، انقلابی و اجتماعی را در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان تبیین کرد.

وی ادامه داد: برای بهره مندی از ظرفیت هنر و ارتقا این برنامه های با حمایت از هنرمند و رفع مشکلات این قشر باید در خلق اثر فاخر ایفای نقش کرد.

امام جمعه دورود به ظرفیت کانون مساجد در زمینه اجرا و ارتقای برنامه های فرهنگی اشاره کرد و گفت: در ارتقای برنامه های فرهنگی باید پیوندی بین پایگاه های مقاومت بسیج، کانون های وهنری و ائمه جماعت مسجد فراهم شود تا از فرصت مساجد در عرصه فرهنگی بهره گرفته شود.

حجت الاسلام حسینی نوری بیان کرد: بهره مندی از ظرفیت ها در عرصه فرهنگی فرصتی برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه و مقابله با توطئه های دشمنان است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار