کد خبر: 1202058
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
مدیرکل انتقال خون لرستان:
سوری با اشاره به اجرای پویش نذر خون «رهروان فاطمی» همزمان با آغاز ایام فاطمیه، گفت: این پویش تا ولادت حضرت فاطمه(س) ادامه دارد.

به گزارش جوان از لرستان، علی سوری، امروز(12آذر)، در مراسم اجرای پویش نذر خون «رهروان فاطمی»، اظهارداشت: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی بوده و مختص به زمان خاصی نیست.

مدیرکل انتقال خون لرستان افزود: پویش نذر خون «رهروان فاطمی» همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه در استان آغاز شده است و تا سیزدهم دی ماه مصادف با روز ولادت حضرت فاطمه (س) ادامه دارد.

وی بیان کرد: پویش نذر خون با محوریت اهدای خون بانوان در همه پایگاه‌ها و مراکز اهدای خون استان اجرا می‌شود و امید است که اهداکنندگان به ویژه جوانان و بانوان از طرح نذر خون رهروان فاطمی استقبال کنند.

سوری با اشاره به اینکه اهداکنندگان خانم کمتر در معرض ریزفاکتورهای آلوده کننده خون قرار دارند، ادامه داد: از بانوان استان دعوت می شود با پیوستن به پویش نذر خون رهروان فاطمی برای اهدای خون در سراسر استان پیش قدم شوند.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی اهدای خون اظهارکرد: هر بانوی اهدا کننده خون می تواند خانواده را به یک مرکز اهدای خون تبدیل کند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار