کد خبر: 1207103
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
حجت‌الاسلام والمسلمین ۹ دی را روز میثاق با ولایت خواند و گفت: ملت عظیم ایران با حرکت خروشان خود در این روز درس بزرگی به دشمنان دادند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طیبی‌فر، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در مصلی الغدیر خرم آباد گفت: حماسه 9 دی را می توان انقلابی سوم نامید که در سایه بصیرت مردم رقم خورد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تنه ۸۸، پروژه طراحی شده ماه‌ها قبل از وقوع بود، افزود: تفکر غربی داشتن و زندگی به سبک غربی در دیدگاه عناصر اصلی فتنه‌گران سال ۸۸ وجود داشت و برخی فتنه‌گران با حاکمیت اسلام مشکل داشتند که اکنون نیز بدنبال دیدگاه لیبرال دموکرات در کشور هستند.

وی بیان کرد: کارایی نداشتن سیاست‌های فرهنگی دهه اول انقلاب از دیگر اندیشه سران فتنه بود چراکه این سیاست‌ها در ضدیت با مدرنیزه غرب بود و با مذاق سران فتنه خوش نمی‌آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر با بیان اینکه فتنه، هوا را غبارآلود و تشخیص حق و باطل را سخت می‌کند، تاکید کرد: انسان بصیر و ولایت‌مدار در این لحظات غبارآلود مسیر را گم نمی‌کند.

وی با بیان اینکه این طرز و فکر فتنه از بین نمی‌رود و بعد از سال ۸۸ با شیوه‌های جدیدی از فتنه در کشور مواجه بودیم، گفت: باید طرز تفکر فتنه‌گران را بشناسیم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در 9 دی 88 ملت و امت اسلامی حرکتی را آغاز کردند که تمام توطئه‌ها، طراحی‌ها و پشتیبانی‌ها از ناحیه استکبار جهانی و ایادی آن را خنثی کرد.

وی به صبوری ملت در برابر فتنه گران اشاره کرد و گفت: فتنه‌گران با اساس دین و انقلاب و شهدا مشکل داشتند و سرانجام ملت هوشیار و ولایت‌مدار یکپارچه خروشید و انقلاب سوم را شکل دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر گفت: بصیرت و هوشیاری از امتی مانند امت اسلام خواسته همه انسان‌ها است و همواره باید در برابر توطئه های دشمن آگاه بود.

وی بیان کرد: فهم مواضع مقام معظم رهبری، باور به سخنان معظم‌اله و تبعیت  از شاخصه‌های ولایتمداری است و جامعه ولایتمدار یعنی جامعه‌ای که رهبر انقلاب را مرکز فرماندهی می‌داند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه ۹ دی روز میثاق با ولایت است، گفت: امت هوشیار، بیدار و بصیر تحت هدایت رهبری ایستاده‌اند و با وجود هزینه‌های بسیار و توطئه‌های متعدد همچنان پشت سر رهبری در کنار انقلاب مانده‌ و می‌مانند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: ولایتمداری در فکر و عمل از شاخصه‌های شهید سلیمانی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در امتداد انقلاب نبوی بوده و همیشه پیروز است چرا که خدا اراده کرده مومنین بر روی زمین حاکمیت کنند، عنوان کرد: امروز همه آمده‌ایم که با عمل خود بگوییم حامی انقلاب هستیم و اجازه ضربه زدن دشمن به ریشه انقلاب را نمی‌دهیم.

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است، گفت: حضور حداکثری در انتخابات یکی از جلوه‌های مایوس کردن دشمنان است و با وجود مشکلات اقتصادی همه وظیفه داریم که در انتخابات حضور پیدا کنیم و دیگران را نیز ترغیب به حضور در پای صندوق‌های رای کنیم.

برچسب ها: 9 دی ، بصیرت ، مردم
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار