کد خبر: 1073845
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۳۰۰ طرح تولیدی در این استان در دست اجرا است که با افتتاح آنها تحول بزرگی در تولید و اشتغال استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین صادقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد ۱۵۰ طرح تولیدی تا پایان سال جاری در نقاط مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تسهیلات واحدهای تولیدی و صنعتی از پنج محل اعتبارات سفر رئیس جمهور،رونق تولید،طرح تام، سفر مدیران عامل بانک‌های کشور و بند الف تبصره ۱۸ قابل پرداخت است که تا به حال تعداد متقاضیان تسهیلات ۱۸۲ مورد با میزان تسهیلات یک هزار و ۸۱۵ میلیارد تومان می‌باشد.

صادقی افزود: تاکنون از این محل‌ها تسهیلات ۹۹ واحد تولیدی به میزان ۶۱۲ میلیارد تومان مصوب شده و تسهیلات ۱۷ واحد تولیدی به میزان ۱۳۵ میلیارد تومان هم پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در اولویت قرار گرفته است، افزود: یکی از اهداف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، راه‌اندازی طرح‌های جدید و در کنار آن احیا و راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه آنها می‌باشد و برای محقق شدن آن نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی بیان کرد: رفع موانع تولید، حفظ و ایجاد اشتغال جدید و پایدار تضمین‌کننده توسعه اقتصادی استان است و با توجه به اولویت‌گذاری دولت درباره جهش تولید و ایجاد اشتغال، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان مشکلات و موانع قانونی موجود را بررسی و در صدد مرتفع کردن آن می‌باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر