کد خبر: 1072917
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
فرماندار هشترود ایجاد و راه اندازی خانه ریاضی با نام پروفسور هشترودی در قالب پژوهش سرای دانش آموزی را ضروری دانست و بر تکمیل و تجهیز پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی هشترود و شهر نظرکهریزی تاکید کرد.

امین امینیان  در آیین تجلیل از فناوران و نو آوران این شهرستان تجهیزات، سایت و فضای فیزیکی مناسب را از جمله نیازهای پژوهش سرای دانش آموزی هشترود عنوان کرد و گفت: اگر این مرکز از فضای مناسبی برخوردار باشد به طور حتم شرایط بهتری در جهت ارائه خدمات آموزشی و علمی به دانش آموزان فراهم می شود. 
فرماندار هشترود توسعه روستاها با محور پژوهش را خواستار شد و گفت: از پژوهشگران حوزه روستایی حمایت خواهد شد .
امینیان گفت: تحقیق، پژوهش و فنآوری به عنوان نبض تپنده تولید و خودکفایی است و می تواند باعث پویایی و تحرک جامعه شود.
وی افزود: فعالیت های پژوهشی از شاخص های اصلی توسعه و پیشرفت هر کشوری به حساب می آید که چراغ علم و دانایی را در جامعه روشن نگاه می دارد.
امینیان از کسب رتبه دوم این شهرستان در نهمین نمایشگاه ربع رشیدی امسال خبر داد و گفت: این کسب رتبه برای دومین سال پیاپی است .
وی گفت: پژوهشگران هشترودی در این نمایشگاه ۱۳۳ طرح داده بودند که از این تعداد ۱۱۸ مورد ایده، ۱۴ مورد تجاری سازی و یک مورد هم فروش محصولات دانش بنیان بود.
در این آئین همچنین از سه کتاب " مقایسه تطبیقی حروف جر عربی با حروف اضافه فارسی" به نویسندگی کریم‌جعفری، "برنامه ریزی کلاس های چند پایه" به نویسندگی احیان عبدالله زاده و حسین لطفی و " تغذیه و عملکرد ورزشی: تالیف دکتر ذبیح الله شهرستانی رونمایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر