کد خبر: 1070871
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

جزیره زیبای کیش مرواریدی درخشان در میان آب های فیروزه ای خلیج فارس است .  این جزیره زیبا دارای امکانات رفاهی سطح بالاست و تفریحات آبی متنوعی دارد . دور تا دور جزیره کیش توسط نوار سواحل شنی احاطه شده و این مناطق محل امن و مناسبی برای شنا و تفریحات مهیج است . گردشگران معمولا صبح ها را به تفریح در امتداد نوار ساحلی مشغول هستند و عصرها برای تماشای غروب آفتاب وصرف عصرانه به کنار ساحل می آیند . البته کافه ها و رستوران های ساحلی تاپاسی از شب باز هستند و اغلب آن ها مملو از مسافر هستند .

در ادامه  سفر باتو ، شما را با برخی از پارک های ساحلی و اسکله های تفریحی جزیره کیش آشنا می کنیم .

ساحل مرد ماهیگیر

یکی از زیباترین پارک های ساحلی جزیره کیش ساحل مرد ماهیگیر است که در شرق جزیره کیش واقع شده و دارای کافه های متنوع و کلوپ های تفریحی است . این پارک ساحلی به خاطر وجود تندیسی از یک مرد ماهیگیر که در حال انداختن تور به دریاست ، به این نام مشهور شده است . بهتر است بدانید این تندیس دومین مجسمه فیگوراتیو بزرگ ایران است و حدود دوازده متر ارتفاع دارد .

پارک ساحلی ماهیگیر در تور کیش از دیگر سواحل کیش آرامتر و زیباتر است و در اطراف آن گونه های متنوع گیاهان مناطق خشک و کویری را خواهید دید . در امتداد این ساحل کافه های متعددی را می بینید که از مشتریان با انواع بستنی و نوشیدنی های سرد و گرم پذیرایی می کنند و می توانید حین صرف میان وعده دلخواهتان از تماشای مناظر پیش رو نهایت لذت را ببرید .

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش پیشنهاد بعدی ما به مسافران است و محل مناسبی برای تجربه تفریحات مهیج آبی است . اسکله تفریحی کیش یکی از مناطق پر طرفدار جزیره است و به همین خاطر اغلب شلوغ و پر رفت و آمد است . در امتداد این اسکه تفریحات آبی متنوعی وجود دارد و می توانید مطابق سلیقه تان هر کدام از آن ها را انتخاب نمائید و روزی سراسر شاد و مهیج را تجربه کنید . غواصی ، پاراسل ،  فلای برد و قایق سواری تنها نمونه ای از تفریحات مهیج اسکله تفریحی کیش است که در این ساحل با هزینه ای نسبتا مناسب قابل تجربه است .

ضمنا پیست دوچرخه ‌سواری نیز از کنار همین ساحل می گذرد و علاقمندان با پرداخت هزینه ای نه چندان بالا ، دوچرخه دلخواه خود را اجاره نموده و همزمان که رکاب می زنند ، از تماشای چشم انداز دریا لذت خواهند برد  .

 ساحل سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ نیز مکان امن و مناسبی برای گشت و گذار در کنار اعضای خانواده است و چشم اندازی بسیار زیبا دارد . می توانید برای ساعت ها در اینمکان ایده به گشت و گذار ، تفریح و خوشگذرانی مشغول باشید  . این خط ساحلی دارای امکانات متنوعی نظیر زمین بدمینتون ، پینگ پنگ ، پیست دوچرخه سواری ، پیست اسکیت و مسیر پیاده ‌روی اختصاصی است . بنابراین میتوانید به سرعت تفریح مورد علاقه خود را انتخاب نموده و برای ساعت ها سرگرم باشید . گفتنی است پارک دلفین ها و باغ پرندگان نیز در نزدیکی همین ساحل قرار دارد که بازدید از آن تجربه ای بیاد ماندنی خواهد بود . 

 

ساحل میرمهنا

در ادامه بهتر است به ساحل میر مهنا بروید و بدون هیچ مزاحمتی ساعت ها به تماشای دریای نیلگون و امواج متاطم بنشینید . ساحل میر مهنا یکی از زیباترین سواحل این جزیره است که در اطراف آن امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی به چشم می خورد . این منطقه در امتداد بلوار دریا واقع شده و بزرگ ‌ترین پارک ساحلی جزیره در همین منطقه قرار دارد. معمولا گردشگران برای تماشای مناظر زیبای غروب‌ آفتاب به این ساحل می آیند و تا پاسی از شب در همین حوالی می مانند و از تماشای لاک ‌پشت ‌ها که به آرامی به این سو و آنسو می روند ، لذت می برند .

ضمنا شهر زیر زمینی کاریز و بولینگ مریم نیز در نزدیکی همین ساحل قرار دارند . همچنین تور استانبول سفر باتو را از دست ندهید.

ساحل مرجان

ساحل مرجان یکی از سواحل زیبای جزیره کیش است که برای اغلب مسافران نامی آشنا است . تا جائیکه از آن بعنوان یکی از جاذبه های جزیره کیش از یاد می شود . می توانید قایقی کرایه کرده و از نزدیک به تماشای مرجان های اطراف ساحل بروید و گاه دسته هایی از خرچنگ ها را می بینید که در لابه لای صخره ها و مرجان زندگی می کنند .  برخی از مرجان ها هنوز زنده اند و نقش مهمی در حفظ حیات اکوسیستم منطقه دارند .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر