کد خبر: 1070018
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
رئیس‌جمهور در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان سازمان بسیج:
‌با حفظ و تقویت روحیه بسیجی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد، افتخار من این است که بسیجی باشم و مجموعه دولت با روحیه و تفکر بسیجی برای خدمت رسانی و ایجاد گشایش در معیشت و اقتصاد مردم تلاش می‌کنند.

‌با حفظ و تقویت روحیه بسیجی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد، افتخار من این است که بسیجی باشم و مجموعه دولت با روحیه و تفکر بسیجی برای خدمت رسانی و ایجاد گشایش در معیشت و اقتصاد مردم تلاش می‌کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری، دکتر سید ابراهیم رئیسی روز گذشته در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان این سازمان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهارداشت: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که با ابتکار و نگاه ژرف امام راحل تشکیل شد و هر روز که می‌گذرد ثمرات بیشتری را شامل حال ملت ایران و امت اسلامی می‌کند.
رئیس‌جمهور با اشاره به فراگیری و اطمینان بخش بودن بسیج برای ملت ایران، گفت: در رأس این مجموعه انقلابی، رهبر معظم انقلاب و در بدنه آن، آحاد مردم کشور حضور دارند و بسیج فراتر از جریانات سیاسی و حزبی و گروهی، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و خدمت بی منت به مردم را پیگیری می‌کند و باعث اطمینان خاطر مردم است همچنان که با حضور و نظارت در بازار باعث ایجاد آرامش در بازار شد.
دکتر رئیسی تلاش برای تقویت مأموریت‌های بسیج در مسیر رفع مشکلات مردم را ضروری دانست و گفت:جریانات معاند به‌دنبال انحراف در فکر، اندیشه و عمل و در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هستند، اما بسیج به عنوان سد محکم و استوار در مقابل این انحرافات قد علم کرده و نقشه‌ها و توطئه‌های فراوانی را خنثی کرده است.
بسیج رمز صیانت از نظام اسلامی شده است
رئیس‌جمهور افزود: دشمن با برخورداری از پول، قدرت و رسانه به دنبال ریزش در مجموعه نیرو‌های انقلاب و ایجاد تغییر در سبک زندگی و اخلاقیات مردم است، اما چون رویش و گستردگی مأموریت‌های بسیج زیاد است، همواره با شکست مواجه شده‌اند.
رئیس‌جمهور بسیج را از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت کشور دانست و گفت: جریان فراگیر بسیج به واسطه مسئولیت‌پذیری و خطر پذیر بودن و حضور در صحنه، به رمز صیانت از نظام اسلامی تبدیل شده است.
آیت‌الله رئیسی برنامه‌ها و اقدامات بسیج در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی، فناوری، اقتصاد مقاومتی و به‌ویژه عمران و سازندگی در مناطق محروم را راهکار‌هایی ارزشمند برای رفع مشکلات مردم دانست و گفت: دولت مصمم است از ظرفیت بسیج برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم استفاده کند. رئیس‌جمهور تلاش و برنامه ریزی برای احیا و تقویت روحیه امید و اعتماد در بین مردم را حائز اهمیت دانست و گفت: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است و در این شرایط لازم است تمام ظرفیت‌های نظام در کنار هم قرار بگیرند تا با ایجاد تحول در زندگی مردم و رفع مشکلات کشور، مردم را به آینده امیدوار کنند و در این زمینه دولت با همه توان آماده حمایت و پشتیبانی است.

گزارش سلیمانی از اقدامات بسیج
غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این دیدار با قدردانی از روحیه بسیجی و خدمت رسانی رئیس‌جمهور و مجموعه دولت، گزارشی از برنامه‌ها، اقدامات و سند راهبردی بسیج که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، تدوین شده است، ارائه کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار