کد خبر: 1066795
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
وزیر بهداشت گفت: ما طبیبیم، نه صنتعگریم، نه تاجر و نه سیاستمدار، باید قدر خود را بدانیم ما طبییم به آن صفت الهی، نمی‌توانیم درمان مردم را معطل و به تأخیر بیاندازیم و باید برای جان مردم تلاش کنیم.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان نظام پزشکی گفت: ما قدردان تمامی تلاش‌های همکاران در سازمان نظام پزشکی هستیم، حقیقتا پس از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان نظام سلامت باید تلاش خود رو دو چندان می‌کردند تا عقب افتادگی‌های پیشین و کاستی‌هه را جبران کنند.

وی ادامه داد: در طول این چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، پزشکان و کادر سلامت تلاش‌های بسیاری کردند، اما در دو سال اخیر این تلاش‌ها بسیار بوده و پزشکان ما در یک جنگ نابرابر قرار گرفتند. تصاویر شهدای پزشکی امروز در جامعه همان تلاشی است که همکاران ما برای سلامتی مردم کردند
و این گونه بود که جامعه پزشکی خود را برای نجات مردم به آب و آتش زد تا مردم آسیب کمتری ببینند.

وزیر بهداشت افزود: آن زمانی که دیگران از کرونا هراس داشتند و در خانه ماندند، این پزشکان ما بودند که با تمام جان و دل برای بقای سلامت مردم کار کنند و تلاش کردند. ما طبیبیم، نه صنتعگریم، نه تاجر و نه سیاستمدار، باید قدر خود را بدانیم ما طبییم به آن صفت الهی، نمی‌توانیم درمان مردم را معطل و به تأخیر بیاندازیم و باید برای جان مردم تلاش کنیم. ما سوگند خورده ایم بیماران را درمان کنیم.

عین اللهی در مورد برنامه‌های وزرات بهداشت در دولت جدید گفت: نظام ارجاع، پرونده الکترونیک، بیمه همگانی و اهمیت به جمعیت سالمند تهدیدی برای جامعه است و با مشارکت مجلس می‌توان آن را رفع کرد، اصلاح سبک زندگی، توجه به کیفیت و خودکفایی در عرصه دارو و تجهیزات پزشکی، اهمیت به ارائه مقاله‌های علمی و کاربردی، ایجاد پارک‌های علمی فناوری و توجه به شرکت‌های دانش بنیان از اصلی‌ترین برنامه‌های ما است که بعضا با همکاری مجلس عملی خواهد شد.

وی ادامه داد: ما تمام زمینه‌های آموزش مترقی در کشور را داریم و هیچ مشکلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی نیست؛ و مشکل اصلی ما امروز در مدیریت آموزشی است و با برنامه تحول در آموزش مرتفع خواهد شد؛ از تمام ظرفیتمان در تربیت نوابغ برای همه اعصار بهره‌مند خواهیم شد.

وزیر بهداشت گفت: حس بشردوستی یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک پزشک است و به ویژه در مناطق محروم باید حتما مورد توجه قرار بگیرد و معتقدیم همه مردم باید در اقصی نقاط کشور از خدمات یکسان بهداشت و درمان بهره‌مند شوند.

وی گفت: امیدوارم دکتر رییس زاده با تشریک مساعی همکاران و بهره گیری از همه توان علمی با هدف افزایش کیفیت و ارتقای خدمات بهداشتی مردم گام بردارد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
0
0
دغدغه‌‌وزیر‌بهداشت‌‌‌انتصاب‌و‌به‌کارگیری‌‌داماد‌‌وفک‌وفامیل‌خودشون‌‌میباشد؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
شما فقط و فقط سیاستمداری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار